Най-новите изследвания на ADAC показват, че финансовите предимства на дизеловите автомобили стават все по-малки. За основа на таблицата е послужила базата данни за цените на автомобилите, като се взима под внимание период от 4 години и се изчислява обезценката на автомобила, разходите за смяна на масло и посещенията в сервиз, както и смяната на гуми. Дългосрочно за база са послужили цени на дизела 1.3 евро/л и на бензина 1.4 евро/л. Тази таблица няма никаква стойност за България, тъй като ние сме една от малкото страни, в които дизелът е по-скъп от бензина!
Какво ли не измислят хората в стремежа си да бъдат оригинални. Това чудо на техниката се казва Wazuma V8F и бе определено от създателите му като "триколка с четири колела". Стандартната триколесна конфигурация се набива на пръв поглед, но при по внимателно вглеждане се вижда, че отзад машината все пак разполага с две колела, разположени много близо едно до друго.
Машината е дело на компанията Lazareth, която е използвала въглеродни влакна за построяването му. Това го прави доста лек и съответно доста бърз. Затова са му сложени 18-инчови спирачни дискове MOMO, спирачни апарати Brembo и четири хоризонтални амортисьора, изготвени по поръчка.
По-интересно обаче е какво задвижва този звяр. „Сърцето” си Wazuma е взел от Ferrari - 3.0-литров, V8 двигател, който има мощност от 250 к.с. и е комбиниран с 6-степенна скоростна кутия от BMW M3.