fallback
Коментари ( 23 )
Напиши коментар
-
#23
Те и на Ролс-Ройс продажбите не са в топ-50...
-
#22
Наистина има много глупави мъже,а един от най-глупавите си точно ти,който дори и на родният си език не умее да пише.Ако говорехми за спортни автомобили съм съгласен да гоним ускорения,резултати,бързина и т.н.Да обаче глупав човек,като теб няма как да го разбере,че хибридите имат съвсем друго предназначение.
-
#21
kato mi govorite za ford 4e sa bavni me interesuva kak 1 mondeo 1.8 16v doga ot 0 do 100 za 11,7 i e 93g a tova prios4e za 10s i e 2000g mi e interesno xaaax palq4ovci mnogo glupavi maje ima tuka 4estno
-
#20
И защо,след всичко това продажбите на Приус не са поне в топ-50?
-
#19
Освен цикълът на Аткинсън и перфектната аеродинамика Приус разчита и на специална безстепенна скоростна кутия,която допълнително намалява разхода.Хем караш автоматик,хем разхода ти е нисък.Другите тези неща още не ги могат.Мъчат се,пробват различни варианти,дори и дизели да използват,но истинската реална,работеща и надеждна хибридна система е на Тойота.Да не забравяме и батериите на Тойота,които са черешката на тортата.Все още няма Приус със сменени такива.Всички работят безпроблемно до сега.
-
#18
От Форд трябва много да се замислят за разхода на гориво,който на книга го докарват на 6/100,което е много и до някъде обезсмисля хибридната технология в случая по простата причина,че дизелите докарват по-малък разход.На книга разхода е толкова,но в действителност дали няма да е по-висок в което съм почти сигурен предвид,че нямат особен опит в хибридите.При Приус едно,че е най-аеродинамичният сериен модел в света също така ДВГ е с цикъл на Аткинсън,които неща подпомагат икономията.
-
#17
Само да те поправя БМВ,че първият Приус излиза на пазара през 1997 г.,т.е. преди 15 г.От тогава в Тойота само са подобрявали нещата,за да може сега да се радваме на едни наистина високотехнологични,надеждни,здрави и икономични хибриди.Докато другите ги мислеха за луди в Тойота се развиваха,за да дойде момента всеки автопроизводител да иска да направи хибрид.Само,че тези неща не стават ей така от днес за утре.Другите имат много път да извървят,за да станат конглокент на хибридите на Тойота.
-
#16
Мисля че феновете на Форд се изхвърлят малко. Приус е от 10 години на пазара и просто работи, а този форд само на хартия. Айде по-скромно изчакайте да видим как ще се представя в реални условия и тогава с големите изказвания.
-
#15
Приус 0-100км. за 10 сек. не бих нарекъл тромав, като 60% от всички Фордове са по-бавни!
-
#14
Тънката работа е ,че на Приус батериите тежат 30 килограма,а на Форд вероятно 300кг.
1 - 10 от 23
първа < 1 2 3 > последна