fallback

Ford показа два хибрида C-Max

С тях американците ще се опитат да нарушат хегемонията на Toyota Prius

fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 12 години )
    Те и на Ролс-Ройс продажбите не са в топ-50...
  • #22
    до: FORD MOTOR SPORT ( преди 12 години )
    Наистина има много глупави мъже,а един от най-глупавите си точно ти,който дори и на родният си език не умее да пише.Ако говорехми за спортни автомобили съм съгласен да гоним ускорения,резултати,бързина и т.н.Да обаче глупав човек,като теб няма как да го разбере,че хибридите имат съвсем друго предназначение.
  • #21
    FORD MOTOR SPORT ( преди 12 години )
    kato mi govorite za ford 4e sa bavni me interesuva kak 1 mondeo 1.8 16v doga ot 0 do 100 za 11,7 i e 93g a tova prios4e za 10s i e 2000g mi e interesno xaaax palq4ovci mnogo glupavi maje ima tuka 4estno
  • #20
    неразбиращ до Приус ( преди 12 години )
    И защо,след всичко това продажбите на Приус не са поне в топ-50?
  • #19
    Приус ( преди 12 години )
    Освен цикълът на Аткинсън и перфектната аеродинамика Приус разчита и на специална безстепенна скоростна кутия,която допълнително намалява разхода.Хем караш автоматик,хем разхода ти е нисък.Другите тези неща още не ги могат.Мъчат се,пробват различни варианти,дори и дизели да използват,но истинската реална,работеща и надеждна хибридна система е на Тойота.Да не забравяме и батериите на Тойота,които са черешката на тортата.Все още няма Приус със сменени такива.Всички работят безпроблемно до сега.
  • #18
    Приус ( преди 12 години )
    От Форд трябва много да се замислят за разхода на гориво,който на книга го докарват на 6/100,което е много и до някъде обезсмисля хибридната технология в случая по простата причина,че дизелите докарват по-малък разход.На книга разхода е толкова,но в действителност дали няма да е по-висок в което съм почти сигурен предвид,че нямат особен опит в хибридите.При Приус едно,че е най-аеродинамичният сериен модел в света също така ДВГ е с цикъл на Аткинсън,които неща подпомагат икономията.
  • #17
    Приус ( преди 12 години )
    Само да те поправя БМВ,че първият Приус излиза на пазара през 1997 г.,т.е. преди 15 г.От тогава в Тойота само са подобрявали нещата,за да може сега да се радваме на едни наистина високотехнологични,надеждни,здрави и икономични хибриди.Докато другите ги мислеха за луди в Тойота се развиваха,за да дойде момента всеки автопроизводител да иска да направи хибрид.Само,че тези неща не стават ей така от днес за утре.Другите имат много път да извървят,за да станат конглокент на хибридите на Тойота.
  • #16
    БМВ ( преди 12 години )
    Мисля че феновете на Форд се изхвърлят малко. Приус е от 10 години на пазара и просто работи, а този форд само на хартия. Айде по-скромно изчакайте да видим как ще се представя в реални условия и тогава с големите изказвания.
  • #15
    Анонимен ( преди 12 години )
    Приус 0-100км. за 10 сек. не бих нарекъл тромав, като 60% от всички Фордове са по-бавни!
  • #14
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тънката работа е ,че на Приус батериите тежат 30 килограма,а на Форд вероятно 300кг.
fallback
Последни