IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Avensis на Toyota

Идва в Европа в началото на 2012 година.

Новият Avensis на Toyota


Обновеният Avensis, който беше представен тази година във Франкфурт, ще стъпи на пазара в Европа в началото на 2012 година.

Автомобилът, както вече знаете, запазва пропорциите си, но получава нов, по-агресивен стил. Освен това обновеният Avensis има по-икономичен 2.0-литров дизелов двигател и намалени нива на шума. Както и досега, моделът е наличен във версии седан и комби.

Двете разновидности имат променена предница, вследствие на което дължината се е увеличила несъществено. Радиаторната решетка има три, вместо две напречни ребра, а въздушния отвор под нея се спуска надолу, под формата на трапец. Встрани от него са фаровете за мъгла, а светлините, които се разпростират към едрите калници създават впечатление, че колата е по-широка. Седанът се е сдобил и с нова задна част. Променени са бронята, лайсната и стоповете, които също разполагат с LED технология.

Ревизирани са също така окачването и кормилната уредба, а благодарение на промените в шумоизолацията и въздушните отвори, е намалено нивото на шум в купето.

Под капака на Avensis ще се поставят два бензинови и три дизелови двигателя.

2.0-литровият дизелов 2.0 D-4D е преработен. Сега той генерира 124 к.с. и демонстрира средно потребление на гориво от 4.5 л. /100 км. при седана и 4.6 л. /100 км. при комбито.

Налични са и 2.2-литровия D-4D с мощност 150 к.с., 2.2-литровия D-CAT със 177 к.с., 1.6-литровия бензинов със 132 к.с. и 1.8-литровия бензинов двигател със 147 конски сили.

Всички двигатели предават мощността си посредством шест степенна механична скоростна кутия. Дизеловият, развиващ 150 к.с. може де се съчетае с шест степенна автоматична трансмисия. CVT трансмисия се предлага за бензиновия със 147 конски сили. Новост е автоматичното задействане на спирачката, когато водачът изключва запалването.

Нивата на оборудване са три: Avensis, Life и Executive. В базовата версия има седем въздушни възглавници, 16-цолови стоманени джанти, електрически предни стъкла, климатик и радио CD с USB порт.

2.2 D-4D е „обута“ със 17-инчови алуминиеви джанти и има стандартно новата информационно-развлекателна система с 6.1-инчов сензорен екран Toyota Touch, камера за задно виждане, клматроник, фарове за мъгла, круиз контрол, автоматични светлини и чистачки и електрически сгъваеми огледала.

На ниво Executive материалите в обзавеждането добиват все по-изтънчен и ексклузивен вид. Новата инфо-развлекателна система Toyota Touch е една от най-интересните придобивки. Като опция нейните функции може да бъдат увеличени с навигация,  информация за трафика, предупреждение за скоростта, Bluetooth и телефон. В зависимост от поддръжката на интеренет  системата осигурява достъп до Google, като резултатите от търсенето се прехвърлят в навигационната система. Налична е функция за изпращане и получаване на SMS съобщения и опция за информация на цените на горивата, времето и свободните места за паркиране. В допълнение, има приложение за Facebook. Touch & Go Plus е още една стъпка нагоре и предоставя гласов контрол, изчисление на времето за пътуване и др. опции.

Цените на Avensis в Европа ще се запазят на досега познатите нива, като ще започват от €22 700.

0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    zmnrofrw ( преди 13 години )
    JgYnrl pxcpxmxepnil
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Cordy ( преди 13 години )
    Hey, klielr job on that one you guys!
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    do falshiviya doc ( преди 14 години )
    Falshiv si zashto giveesh v mente durgava s falshivi bisnesmeni, falshivi peva4ki i falshivi futbolisti,koito haresvat beli mercedesi,audita 80 da ne govorim za legendarniya goufo!Pove4eto falshivi subekti kato tebe mislyat,4e ABS,TSC,ASR,ESP,EBD i tn. sa iniciyalite na porednata folk furiya!Aman ot menteta!
  • #27
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Едно от най-добрите предложения в този клас е Авенсис.
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    A, kaval, tisi s novo prevapla6tenie,nemoje6 da izdarji6 ei,kato te psuvat mnogo ti e hubavo.
  • #25
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Психоаналитик ( преди 14 години )
    Миризмата е интересно животно. Бедно, живее в катун. Няма книжка, но се вози на бащиния клюндай и30. Дърви се на немските коли, понеже смазват като имидж, качество и престиж любимите му клюндай и (отскоро) трошьота. Имам съмнения че е влюбен тайно в някоя дръпнатоока и така си избива комплексите, иначе от къде любов за тези грозни, едтини и некачествени коли...
  • #24
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Mirizmata,pak se e vihril, eiiii svirkajia......
  • #23
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 14 години )
    Тойотите са железни. Къде сте тръгнали да ги сравнявате с тия немски и корейски кошници? Те след 10 години ще стават само за скрап, а 10-годишните Тойоти са таман разработени. Гледайте какво карат мизерниците от третия свят и ще разберете кои са истинските автомобили.
  • #22
    1 rate up comment 8 rate down comment
    priemchika ( преди 14 години )
    abe kvo ste mi nabili minusi, wzemete ta prochtete malko. kolata e razrabotena v dizajnerskoto buro na toyot vav francia, interiora e ot zryncho, tqsna kato BMW 3ta seriq, ima li sobstvenik na takyv avensis tuk, da kaje kolko wrytki trqbva da se nabrawqt za da se oswobodi rychnata ako ti padne akumulatora, nqma noshto obshto sas stariq avensis, onova si beshe kola.
  • #21
    4 rate up comment 12 rate down comment
    BB ( преди 14 години )
    Dosta grozna sa q napravili, inache za drugite i kachestva ne znam. Imam pogled vurhu amerikanskite modeli-camry, corola i tn i maga da kaja che sa baq durveni. Bez izobshto da haresvam hundai mi s struva che toyota pochvat da izostavat baq ot tqh