Infiniti има намерение да намали обема на двигателите в своите автомобили. Очевидно първата стъпка, която предприемат японците e да внедрят четирицилиндрови мотори под капака на седаните М в Европа.
Новите четирцилиндрови агрегати обаче няма да пристигнат от родителската компания Nissan, а от немския конкурент Mercedes-Benz.
Всъщност споразумението за споделяне на технологии между Mercedes-Benz и Nissan вече е факт. Неотдавна публикувахме информация, че благодарение на това споразумение концептът Etherea ще стъпи на платформа от Mercedes.
Сега все по-усилено се говори, че седаните от гамата „M“, за Стария континет ще се сдобият с два германски двигателя. Опциите за избор ще бъдат между: 1,8 литров, с директно впръскване, от C250 и E250 или 2.1-литров дизел, комън рейл с директно впръскване от C250 CDI и E250 CDI. 
В момента, на европейския пазар Infiniti M се предлага с V6 мотори, от които два бензинови и един дизелов: M37 използва 3.7-литров V6 (VQ), с мощност от 315 к.с., M35h съчетава 3.5-литровата версия на VQ с електрически мотор, като общата мощност на хибридната система достига 364 к.с.. Дизеловият М30d използва 3.0-литров V6, произвеждащ 235 к.с.
Все още няма информация от производителя кога Infiniti M ще тръгне, задвижвано от немските мотори, но има предположения, че такъв автомобил ще осъществи дебюта си през следващата пролет, по време на автомобилното изложение в Женева и до края на следващата година ще е готов да излезе на пазара.


3