IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot 508 – семеен автомобил на годината на списание L'Argus

Наградата е за версията 2.0 л HDi Active.

Peugeot 508 – семеен автомобил на годината на списание L'Argus

Финалистът в конкурса Автомобил на Годината на България 2011 - Peugeot 508, получи наградата „Семеен автомобил на годината“ на четвъртото издание на конкурса на списание L'Argus.

Отличието е за версията 2.0 л HDi Active.

В конкурса на L'Argus автомобилите се състезават за трофея в 5 категории, според определени критерии. Журито, съставено от членове на групата L'Argus, присъди отличието на 508, изтъквайки като силни страни на модела разнообразната гама, качествата му на семеен автомобил, дизайна и остатъчната стойност.

L'Argus е седмично автомобилно издание, което публикува котировка на употребявани автомобили, считана за „официална“.
 

0 от 500
  • #9
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Димов ( преди 14 години )
    Пети месец управлявам 508 с този двигател.Преди това 407, 309000 км, пак със същия.Несравним по качество спрямо предишните ми дизели на Фолксфаген и Опел.
  • #8
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Nai-dobroto ne6to na Fransetata sa TROMPETITE.
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    f22 ( преди 14 години )
    HDI са много хубави двигатели - 70,000 дотук само гориво и върви, палил съм на -17, достатъчно еластичен без да е спортен.
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Frankofon ( преди 14 години )
    продължение... на Партнер или неговия дериват Берлинго. А относно живота на 2.0 не смятам да го коментирам, особено с неграмотен технически индивид като по горе споменатия от мен потребител.p.SСмятам, че съм си по изцапал малко повече от теб ръцете с двг-та на ПСА, и пак не давам такива крайни оценки за двигателите им.
  • #5
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Frankofon ( преди 14 години )
    До "капацитета" в автомобилостроенето НАРОДЕН двигателят 2.0 hdi относно когото се изказваш напълно неподготвен е на повече от 11 години, но до там с истините, този мотор няма нищо общо със сегашните 2.0 дизелови мотори.Първо съвременните мотори са с по 2 разпределителни вала и по 4 клапана на цилиндър.Второ са HDI второ и трето поколение, гнп-та, дюзи, ECU-та и прочие са на други производители.Трето 2.0 hdi от това поколение и RHZ(т.е 2.0 110 кс от 8 клапановите мотори не монтиран заводски на
  • #4
    9 rate up comment 4 rate down comment
    reventon ( преди 14 години )
    strahoten e 508-ka..
  • #3
    12 rate up comment 3 rate down comment
    asdasdas ( преди 14 години )
    2.0 HDI е особено сполучлив двигател.Не виждам защо хейтвате.Щом нещо е добро и надеждно, защо трябва да се "пенсионира".Вярно, че френските коли са гадни, ама тоя мотор е железен.
  • #2
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    sega ste te linchuvat be momcheeee! :D
  • #1
    12 rate up comment 18 rate down comment
    НАРОДЕН ( преди 14 години )
    ТОЗИ 2.0 HDI НЯМА ЛИ ПЕНСИЯ ЗА НЕГО.КАТО СА ГО ЦОПНАЛИ ОТ БЕРЛИНГО-ПАРТНЕР ПОНЕ ОТ 10 ГОДИНИ.И ГЛЕДАЙТЕ КАКВА ИНТЕРПРЕТАЦИЯ ИЗМИСЛЯМЕ ВСЯКА ГОДИНА.Е ТОЗИ МОТОР ИЗЦЕДЕН И НАБЪЗИКАН КОЛКО ДА ИЗДЪРЖА.ИЗКАРВА С МЪКА ДА ИЗТЕЧЕ ГАРАНЦИЯТА И ОТ ТАМ НА ТАТЪК БЛАГОДАРЕНИЕ НА ЧУДНИТЕ ГОРИВА...ЖАЛНА ТИ МАЙКА.ФРЕНСКИТЕ КОЛИ...