IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda CR-V – четвърто поколение

В Лос Анджелис Honda представи обновения CR-V.

Honda CR-V – четвърто поколение


Само месец след световната си премиера CR-V ще се появи на американските пазари, а в началото на следващата година идва и в Европа. 

Четвъртото поколение е просто еволюция на един от най-успешните автомобили на Honda. За последните пет години компактният SUV спечели доверието на много от любителите на марката. Той стана предпочитан от търсещите практично, сигурно, икономично и в същото време авантюристично возило, независимо от възрастта им.

Може би за да не подведат привържениците си конструкторите на CR-V са останали консервативни по отношение на рестайлинга на модела за 2012. Автомобилът само е придобил промени, които да го вкарат в „крак с времето“. Новостите в излъчването включват по-дълбоки извивки на купето,  „по-смела“ решетка и „помъдрели“ фарове, които освен че радват окото и придават по-агресивно излъчване. В сравнение с предшественика си кросоувърът е станал незначително по-къс и по-нисък (с по 2см.).

Дизайнът на интериора на Honda CR-V 2012 е претърпял по драстични промени. Японците са преработили изцяло облика на централната конзола и уредите по таблото. Противно на слуховете, че ще има седалки за 7 души, кросоувърът е останал петместен, но създателите му отчитат, че пространството вътре е увеличено. Важно за такъв тип автомобил е, че задната му седалка се сгъва в съотношение 3/2. Системата е направена така, че  реорганизацията на пространството да става лесно и бързо.

В дългия списък от стандартни съвременни технологии на оборудването се открояват Bluetooth HandsFreeLink, камера за обратно виждане с широкоъгълен обхват, интернет-интерфейс Pandora, функция за четене на SMS-съобщения и централен сензорен пълноцветен дисплей, които са част от новата информационно-развлекателната система. Специално внимание е обърнато на безопасността.

Що се отнася до задвижването,  то представлява еволюция на познатото от досегашния модел.  Мощността на 2.4 литровият i-VTEC,  4-цилиндров двигател е нараснала с пет коня и вече е 185 к.с., като това се е отразило и на максималния въртящ (от 218 на 221 Нм). В стандартното оборудване влиза и 5 степенна автомотична скоростна кутия.

Японците акцентират на подобрената икономичност на CR-V, която възлиза на 9.0/6.5 л/100 км за FWD (само предно предаване) и  9.4/6.8 л/100 км с AWD(4х4). Новата CR-V разполага с Real Time AWD с интелигентно управление и  Start Assist система при потегляне по наклон.

Тагове: honda cr-v
0 от 500
  • #6
    6 rate up comment 11 rate down comment
    INJENER_JEEP ( преди 12 години )
    Среща с ***- Калдър балдър вазелин мусун? - питат четиримата ***, които ни посрещат на автогарата в Измир. Те са едри мъжаги с големи мустаци и естествено - ***.Предполагаме, че въпросът означава "Носите ли си вазелина?"- Не - отговаряме ние в един глас и мигаме виновно като свеждаме поглед и разглеждаме върховете на обувките си...- Защоооо? - реват мустакатите. - Не ви ли предупредиха?! Айде сега тръгвайте с нас. Ще ви водим в гората, да видите там какво има да става. На нас ще ни е чок гюзел, а на вас може да ви е, ама може и да не ви е. Мууув!Така си представяхме своето първо посещение в Турция, защото докато ни изпращаха, всички приятели и познати се надпреварваха да ни съветват именно да си вземем вазелин. В българското мислене изразите "Турция" и "носете си вазелин" са така яко свързани както "Корея" и "ядене на кучета". Даже си имаме и виц, който се знае от всеки осмокласник, който се има за голям майтапчия:Питали Радио Ереван "Възможно ли е мъж да забременее от мъж?". "Не, но в Турция опитите продължават" - отговорило радиото.Не е смешно, но както е казал Шопенхауер "Сексът е зверска работа, а звярът никога не се смее". Кой знае защо обаче всички нашенци си умират от смях като си помислят, че някой заминава за южната ни съседка, без да си е взел вазелина. Само на заминаващия не му е смешно, както и на всеки, комуто са казали, че ще го водят в гората, независимо дали в багажник, или преметнат през рамото на едър мустакат манафин.Впрочем думата "***" означава според речника за чуждите думи "средноазиатски турчин", но не са много българите, които знаят това. По общо мнение "***" си значи "активен хомосексуалист" и точка по въпроса. В съзнанието на нашенеца всички средноазиатски турци са хомосексуалисти. А това, че продължават да се размножават, е съвсем друга работа, някакъв неразгадаем парадокс.Но нека караме наред с парадоксите. След кратко проучване се убедихме, че за Турция трябва да се тръгне от Хасково. Просто там изборът на автобуси е най-голям, а и са най-евтини. Хасково е град, прочут с конглокенцията между местните превозвачи. Ако от Пловдив до София може да се иде с автобус за над 3 долара, то от Хасково до София цената пада под половината на тая сума, въпреки че разстоянието е двойно по-голямо.Известен е случаят с конглокиращите се превозвачи по маршрута Хасково - Димитровград. Те сваляли, сваляли и сваляли цените на билетите, докато започнали да работят на загуба. Тогава, за да привлече клиентите на съперника си и да го ликвидира окончателно, единият от двамата босове на фирми отсякъл: "Бал съм му мамата, ще давам и обяд на пътниците".Горе-долу такова е положението и с транспорта до Турция. Билетът до Истанбул струва малко над 7 долара, а може да се намери и за пет. Колите тръгват почти на всеки половин час. Разбира се, в автобуса може и да няма климатик, както беше в нашия случай. Харесваме си дестинация Измир. Просто е грехота да се чудиш къде да идеш и да пропуснеш идеалната възможност да се зачукаш на едно толкова отдалечено място само срещу 14 долара. Идеята беше като стигнем в Измир да си изберем някое невзрачно градче, в което турист да не стъпва и по възможност да няма никакви туристически забележителности. Там хората ще са по-представителни за средното, което може да се намери в бившата Османска империя, си мислехме.Речено-сторено. Настаняваме се точно под единия от телевизорите с надеждата да пуснат "Блейд 2", макар да знаем, че това е повече от невъзможно. Автобусът разбира се е пълен с *** и манафки. Прави ни впечатление една хубава около 40-годишна манафка, която оприличаваме на Изабела Роселини. "Изабела" води със себе си своята 10-годишна дъщеричка. Двете са безкрайно влюбени една в друга, постоянно се милват и целуват. Просто не издържат без ласки. Автобусът разполага с двама стюарди, които най-напред ни изливат в шепите освежаващ одеколон, а после се счупват да ни носят кафета, чайове, и да ни поят с вода. Стюардите са млади и хубави. Чок гюзел. Нямат дори мустаци. Определено не искат да ни водят в гората. Първият "цивилизационен шок" е налице.
  • #5
    5 rate up comment 10 rate down comment
    INJENER_JEEP ( преди 12 години )
    МанафЧлен на сектата на Махмуд Джулан. Обичайните занимания на *** са напяването на мантри и яденето на пилаф. Според други източници това е митично същество обикалящо нощем около Женския пазар и дебнещо невинни граждани. Различните митологии отреждат различни съдба на отвлечените от *** - от ритуално пребиване до къде-къде по-страшни обреди. Популярен е изразът "да те набарат ***" Арабския клон на *** е известен в света под името "Ал та фанах ал та ***" говори се че работи паралелно с талиебаните но не е доказано. Проверена информация Българският тълковен речник твърди, че *** означава Западноафрикански продавач на плодове, в което много хора силно се съмняват.Характерно за *** е че обичат да са отзад и на тъмно.
  • #4
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Иначе са ми една от любимите марки Хонда.Правят перфектни двигатели.Имал съм 2 Сивика и съм бил предоволен от тях,но последните години все тъпчат на едно място.Нямат никакво развитие,а цените им все високи.
  • #3
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Oт Хонда продължават да се излагат.Преди 2 години се чудех дали да си взема ЦР-В или Кашкай.Направих тест драйф и на двете.Значи Хондата не стига,че беше по-скъпа,ами и беше с 5 места,харчеше повече,а автоматика е просто ужас.Знам,че е много надежден,но се усеща всяко превключване на скоростите и е доста неприятно.На магистрала с над 120 км/ч се чува шум от въздуха покрай страничните огледала.Всички тези неща ги нямаше в Кашкая.Безстепенна трансмисия и 7 места на цена по-ниска с повече екстри.
  • #2
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Toni ( преди 12 години )
    Това може да се конглокира по грозота с моя Jeep!:) Отпред, отзад, отстрани, вътре...отникъде не ми харесва тая хонда. И не го казвам със задоволство, а със съжаление. Honda са хубава марка!
  • #1
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Задницата е почти като на Волво XC 60