fallback

Mitsubishi Lancer с новия японски дизел

Карахме го.

fallback
  • #58
    Well ( преди 12 години )
    Разгледах галерията от тестдрайва и се убедих, че Вики Мезан е махнал детското столче за снимките :)
  • #57
    Well ( преди 12 години )
    Enzo, купил си си правилният автомобил! Миналата година ги пордаваха с много добри отстъпки БС. Споменатият ти разход ме навежда на мисълта, че си от София, ако съм прав, много поздрави на всички на Резбарска :)
  • #56
    da naakaniq audi-fen ( преди 12 години )
    Оригиналният израз е compression ratio.Степен на сгъстяване е абсолютно същото,казанлъшки ***.
  • #55
    бавареца ( преди 12 години )
    е точно това казвам и аз. и затова няма нужда да се спори за термини - в такива статии когато се дават данни на двигатели винаги става дума за съотношението а не налягането. а съотношението е геометрично - зависи от хода на буталото и обема на камерата в ГМТ.
  • #54
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пич, няма такова нещо като "геометрична компресия" и "такава дето я мерят". Едното нещо е съотношение, а другото налягане. Степента на сгъстяване не се изменя ако ще и 1М километра да минеш. Всички данни, които се дават, включително и в статията са за съотношение (14.9 към 1), не за налягане. Кое не разбра?
  • #53
    бавареца ( преди 12 години )
    много добе знам какво говоря. ти какво не разбра? точно тая компресия дето я мерят- като ти се износи мотора какво става с нея. не ти ли е ясно че като се говори за нови мотори се говори за геометричната. ясно е като бял ден.и за това няма смисъл да се спори за термина.
  • #52
    Анонимен ( преди 12 години )
    Баварец, вобще нямаш представа за какво говориш. Степен на сгъстяване и компресия (това "дето разни по сервизи я мерят") са различни неща. Заради статии като тази хората се объркват. Съотношението 14.9 към 1 е степента на сгъстяване на този двигател. А компресията му измерена ще бъде доста над 15 бара, или както тук се изразяват "атмосфери".
  • #51
    бавареца ( преди 12 години )
    високата компресия дава по добра ефективност защото всъщност ст.на сгъстяване означава степен на разширение. а сгъстяването освен от геометрията зависи и от това как се управляват клапаните. много нови мотори забавят клапаните при компресиране и така минават в Милър цикъл въпреки че често не го споменават в данните си. и компресията става друга. но геометричната и разширението са константи.
  • #50
    бавареца ( преди 12 години )
    анонимен. навсякъде се говори за геометрията. т.е. по твоите разбирания за ст. на сгъстяване. компресията дето разни по сервизи я мерят е относително нещо. като минеш 200х. км. и става съвсем друга. затова няма смисъл да се спори. да не говорим че ако мотора е по милър цикъл нещата стават още по различни.
  • #49
    Анонимен ( преди 12 години )
    Няма такова нещо като както всеки си го преведе.compression ratio - степен на сгъстяванеcompression pressure - налягане, или както повечето използват компресияПървото е сътношението на пълния обем към обема на горивната камера.Второто е налягане (компресия) .
fallback
Последни