
В Жухай, Антъни Дейвидсън и Себастиан Бурде измъкнаха успеха пред другите двама пилота на Peugeot – Франк Монтани и Стефан Саразен след тежко състезание, в което бегачката 908 се доказа като ефикасна и надеждна.
Успехът в Китай сложи край на сезон, през който Peugeot доминираше над Audi по пътя към втората титла от ILMC.
Решаваща за победата на Дейвъдсън/Бурда бе стратегията - „Аз изкарах три смени, една от които двойна, с едни и същи гуми. Това позволи да се преборим с Audi, които бяха много бързи“, обясни французинът след финала.
Това бе тяхната втора победа за сезона. Новата версия на 908 пък отпразнува своята шеста победа за седем състезания.
„Тази година имаме 6 победи за седем състезания, като всички двубои с нашия съперник бяха много напрегнати и вълнуващи. Единственият ни технически проблем бе в Атланта, но реагирахме бързо и адекватно. Днес е краят на един отличен сезон“, обясни Бруно Фамен, технически директор на Peugeot Sport. „Победата тук бе втората голяма цел за Peugeot този сезон, защото икономическите залози в Китай са огромни“, допълни той.
Сезон 2011 за Peugeot в цифри
7 състезания
5 пол позишън
6 победи
4 двойни победи
13 подиума
7 най-добри обиколки
2 титли в ILMC (конструктори и пилоти)
1 напускане на състезание
Класиране Intercontinental le Mans Cup:
Конструктори :
1. Peugeot, 211 точки
2. Audi, 119 точки
Отбори :
1. Team Peugeot Total, 113 точки
2. Audi Sport Team Joest, 85 точки
3. Rebellion Racing, 50 точки


0