IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

HYbrid4 получи Златен Волан

Хибридната технология на PSA грабна едно от най-големите автомобилни отличия в Европа.

HYbrid4 получи Златен Волан

На 9 ноември в Берлин, по време на връчването на  наградите Златен волан, наградата "Околна среда" бе присъдена на хибридната дизелова технология HYbrid4, разработена за първи път в света от PSA Peugeot Citroën.

Журито, съставено от читатели на изданията Auto Bild и Bild am Sonntag и реномирани експерти от 15 страни, избра тази технология сред 16-те проекта-финалисти – автомобили, концепции, технологии – общото между които е, че са значими за годината събития в областта на автомобилната екология.

Отличието е за Peugeot 3008 HYbrid4, първият в света хибриден дизелов кросовър, и Citroën DS5 Hybrid4 Airdream, които ще се продават от първото тримесечие на 2012 година.

Наградата бе връчена на Жан-Марк Гал, Генерален Директор на Марките Peugeot и Citroën, на гала вечерта на 9 ноември. По този повод господин Гал заяви: 

"За нас е голяма гордост да получим тази награда за втора поредна година, след признанието за  Peugeot i0n през 2010. Този нов Зелен Волан потвърждава водещата позиция на PSA Peugeot Citroën в областта на технологиите, които позволяват намаляване на емисиите на CO2. Убеден съм, че системата HYbrid4 бързо ще стане еталон, както се случи с двигателя HDi, Филтъра за твърди частици и технологията stop&start e-HDi, лансирана миналата година."

С хибридната задвижваща система HYbrid4, PSA Peugeot Citroën пое предизвикателството да съчетае екологичните предимства на дизеловия двигател с тези на електрическия, постигайки революция по отношение на разхода на гориво – около 30% по-нисък спрямо класическия дизелов автомобил – и емисии на CO2 под 100 г/км.

В Peugeot 3008 HYbrid4, както и в Citroën DS5 Hybrid4 Airdream, предният мост се задвижва от дизелов двигател с мощност 163 к.с., оборудван серийно с филтър за твърди частици (FAP), а задният от електрически с мощност 37 к.с., което позволява трансмисия 4х4.

Возилата разполагат с обща мощност 200 к.с., изискват средно по 3,8 л/100 км и отделят атмосферата само 99 г CO2.

Тагове: hybrid4
0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 14 години )
    are we kfo stana s nemskite karu4ki..
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    някой да знае колко струва тоя ситроен. например сравнено с едно А4алроуд 2.0тди 7dsg? струва ми се тъпо да се съчетават две скъпи технологии FAP tdi и хибрид. всяка поотделно смъква разхода с 30% но двете заедно само 40%. колко щеше да гори това без хибрида - вместо 3,8л - 4,5л. мерси.
  • #6
    1 rate up comment 6 rate down comment
    INJENER_JEEP ( преди 14 години )
    ЧАЛАМБАСтотици нашенски бизнесмени, посетили с повод и без повод Истанбул, след това седмици наред говорят за един фантастичен ориенталски мурафет. Нашенците са направо възхитени от чудото, което са преживели край Босфора. Става дума, разбира се, за легендарната турска чалъмбъ.Бизнесмените ни повтарят като хипнотизирани: чалъмбъ, та чалъмбъ! До такава степен ме видиотиха, че реших и аз да отскоча до Истанбул за една чалъмбъ.Когато пристигнах, реших веднага да се подложа на чалъмбъ. За целта отидох в най- големия гей- бар, наричан в Турция манафоглу. Поразпитах обратните за чалъмбъта и те много скоро ме насочиха към един хамам, където особено ловки теляци правели и чалъмбъ. Още на другия ден бях в хамама. Свалиха ми гащите, проснаха ме по корем, че като ме почнаха Леле, мале! Извъртяха ми страшна чалъмбъ!Обърнаха ми ануса навън и с специална дървена лопатка изчистват дебелото черво и го връщат обратно в ануса...след това телякът се качва на масата и с еректирал *** обилно намазан с вазелин,и така анусът ми също беше намазан, започна да ме *** леко прониквайки в аналното ми отверстие напред-назад крещейки ЧАЛАМБААААААА! А помощниците му ми държат здраво ръцете докато ме плющи главния ***....и удоволствието варира от половин час до целия ден и е възможно чрез договаряне цялата му свита да ви се изреди...и накрая се чувстваш духовно извисен...Какво да ви кажа?... А бе, чалъмбъта си е чалъмбъ! Най- добре е сами да опитате, защото пред това изживяване думите бледнеят.Трябва да отбележа обаче, че след чалъмбъта се почувствах като новороден. Направо ми изникнаха крила. Качеството на моя труд рязко се повиши. Не след дълго подобрих съществено *** уменияВ заключение само това: тичайте към Цариград! Не се лишавайте от това върховно удоволствие, наречено чалъмбъ!
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    da ( преди 14 години )
    za suzalenie Auto Bild nikoga ne sa bili neutralna media
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Honda Man ( преди 14 години )
    nqma da komentiram avtomobila, no autobild naistina sa tupi podkupni ***.
  • #3
    6 rate up comment 3 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Ситроена си е най-красив от колкото това грозно Пежо, а и Пежо нещо не може да настигне Ситроен с продажби и с креативни модели! Пълна скръб са!
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    ... ( преди 14 години )
    Нещо не мога да разбера-първо колата щеше да започне да се продава през септември месец тази година,после го отложиха за декември,а сега се оказва,че щели да започнат през първото тримесечие на следващата година.Нещо много отлагания се получават,което ме навежда на мисълта,че нещата съвсем не са у ред.Друг е въпроса,че наградата се присъжда на автомобил,който реално никой никъде не кара и няма как да се проверят данните на производителя.Абе щом Auto Bild е намесен работата е ясна...
  • #1
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И като се запуши филтъра и почваш да чупиш пръсти