IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Поглед в бъдещето на BMW 3-series

Бъдещото седмо поколение на BMW 3-series, което ще се появи през 2020 ще бъде много безопасно и лесно за управление.

Поглед в бъдещето на BMW 3-series
Изданието Autocar прави прогноза на базата на публикации и разработки в BMW, как би изглеждало седмото поколение на "тройката", което ще се появи през 2020 г. Според изданието, главната промяна ще бъде в ефективността и безопасността на автомобила.
 
Разходът на гориво ще бъде изключително нисък според днешните норми, а вредните емисии ще паднат драстично. Благодарение на ниския разход и новите тeхнологии, дори автомобили като BMW 7-series и BMW X5 ще могат да съществуват през следващото десетилетие.
 
 
Ако се върнем на BMW 3-series от 2020 ще видим, че основното в него са новите технологии за ефективност. Очаква се в основата на бъдещата „тройка“ да бъде хибридна система с трицилиндров турбодизелов двигател и електромотор.
 
Най-вероятно при шестото поколение няма да видим трицилиндров агрегат, но при седмото това ще стане задължително. За 2020 г. в ЕС се планира среден размер на вредните емисии на флотилията на производителите да бъде 95g/km. Споменатата хибридна система на  BMW ще има вредни емисии от само 77 г/км.
 
Седмото поколение на „тройката“ ще има и много ефективни бензинови версии. Те са по-евтини от дизеловите и това ще помогне за появата и на по-евтини хибридни системи. Целта при тях е да се постигнат вредни емисии от около 80 г/км. Двигателят на „тройката“ от 2020 ще бъде почти изцяло капсулиран, а пода на колата ще бъде много по-аеродинамичен от днешния.
 
Колата ще бъде изключително сигурна със сензори, наблюдаващи пътя и предупреждаващи за евентуален сблъсък предварително. Фаровете ще са лазерни, чиято светлина е 100 пъти по-ярка и в същото време има 100 пъти по-малък разход на енергия, като са и два пъти по-ефективни от LED светлините.
 
Големи промени ще има при спирачките. Днешните дискови механизми имат висок разход на енергия. Тук предстоят големи промени в технологията, казват от бранша.
 
Другата голяма промяна ще е при колелата, които ще са много по-аеродинамични. Битката за по-ниско собствено тегло на автомобила продължава, за да се преодолее негативното въздействие на по-тежките хибридни системи. Сега в BMW експериментират с нови усилени карбонови пластични смеси.
 
Панелите на каросерията, рамките на седалките, рамките на вратите и много други части ще бъдат правени именно на тяхна база. Head-up дисплеите ще се прилагат масово и ще бъдат много по-съвършени. Баварската фирма показа концепцията Vision ED която показва насоките за бъдещето в тази област.
 
Очаква се още през 2020 в новата „тройка“ да се използва системата с вградена SIM карта, която да предава автоматично информация за трафика и за времето, като регулира автоматично системите на автомобила съобразно пътните условия. При активиране на системата за стабилност, ще бъдат автоматично алармирани и другите автомобили в района за опасните условия за управление.
 
Скъпите защитни системи за заключване на вратите може и да изчезнат, заменени със специални сензори разпознаващи водача. Вероятно е и механичните трансмисии да останат в миналото, като ще има системи които ще работят заедно със сателитната система и ще изключват двигателя, като автоматилно ще превключват на неутрална позиция трансмисията при чести спирания.
 
Седмото поколение ще има самонастройващо се окачване, автоматично регулиращо се при съответни условия на пътя и различна скорост.
0 от 500