Ключовата промяна при 200h F-Sport в сравнение с базисния модел е в окачването. Именно около окачването бяха повечето критики на Lexus CT и сега новия 200h F-Sport отговаря на тези критики.

Пружините вече са по-стегнати, а амортисьорите на Showa са заменени с такива от Kayaba, които „предлагат по-спортно ориентирано управление на колата“. Минимизирани са вибрациите на каросерията, кормилната система е станала по-точна, като цяло се е увеличил комфорта при каране.

Новият Lexus CT 200h F-Sport има и някои външни промени, включително новите лети джанти с размер 17 цола, по-голям заден спойлер, нови прагове, обновена предна решетка и предна и задна брони. В интериора се е появил волан с плоска долна част, както и нови алуминиеви педали. F-Sport е създаден на базата на версия CT 200h SE-L, стандартно има cruise control, черен кожен салон и задна камера за паркиране.

Както и другите версии на CT200h, и F-Sport е с четирицилиндров бензинов двигател с обем 1.8 литра, с мощност 98 к.с.и електродвигател с мощност 81 к.с. Вредните емисии CO2 от CT200h F-Sport са от 94 г/км.


0