IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва новото семейство на Audi А3

На автомобилния салон тази година през март в Женева, Audi ни даде първа представа за новия седан А3.

Идва новото семейство на Audi А3
Концепцията беше впечатляваща и като дизайн, и като техника, като предлагаше мощност от 408 к.с.. Сега от Инголщад съобщават, че на следващото шоу в Женева, през март 2012 ще покажат серийната версия на третата генерация на A3.
 
 
Тя ще бъде по-лека и по-ефективна от своя предшественик. В интервю за немското списание Auto Motor und Sport, главният дизайнер на Audi, Штефан Зайлаф (Stefan Sielaff), заявява, че „фирмата отговаря на новия BMW 1-Series и на идващия Mercedes-Benz A-Class с новия А3“. Той дава да се разбере, че новият дизайн ще бъде еволюционно продължение на сегашния.
 
Според Зайлаф, фирмата инвестира много в новия А3, „в неговата прецизност и качество, за да знае клиентът за какво е вложил парите си“.
 
 
Новият А3 ще е първият модел на новата платформа на VW Group, наречена MQB. Модулната платформа ще бъде в основата на доста нови модели на групата, като се започне от А3 и Polo и се стигне до Passat.
 
Големите възможности на новата платформа ще проличат още при А3, като новата генерация ще се предлага в четири версии на каросерията и две различни разстояния между осите. Наред с версията с три врати и кабриолета, които ще имат дължина от 4260 мм и колесна база 2595 мм, в семейството на А3 ще влизат и версия Sportback с пет врати и седан с четири, като и двата ще имат колесна база от 2630 мм.
 
„Фактически сме създали две различни двойки, по подобие на Audi A4 и A5“, казва Зайлаф, като допълва: „Предниците ще бъдат идентични при четирите модела на новия А3, но седанът и кабриолетът ще имат по-издути арки над колелата и марко по-различна форма на страничните панели“.
 
 
Според него, интериорът на серийната версия на А3 ще бъде идентичен на показаната концепция на електромобила А3 е-tron в Шанхай. Новото А3 ще бъде с около 10% по-леко от своя предшественик.
 
Наред с много други двигатели, ще се предлага и с агрегата 1.4 TFSI с мощност 140 к.с.
 
Зайлаф казва, че новият А3 ще бъде представен след около 5-6 месеца, но практически е готов. Той пояснява също, че сега във фирмата се работи над новия ТТ, новото поколение на Q7, заместнвика на R8 и следващото семейство A4/A5.  
 
0 от 500
  • #31
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до макс ( преди 14 години )
    Ох, возил се бил.Ти глоква ли го играеш? *** ламера,возил се бил 1 път и много компетентен, даните ги взел от каталог.Мале кви *** дават мнения, не е истина.
  • #30
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо до до 400 ( преди 14 години )
    То не трябва само да си сядал, трябва нещо да си видял под капака, отпред отзад, да отвориш някоя *** на вратите и да видиш същото като при Шкода.ДА погледнеш двигателя, окачване....бутоните по таблото и вратите.Като са различни тенекиите и к'во си мислиш, че отдолу е конструктивно нещо съвсем различно ли?Не продават ти Шкода на цената на Алди.
  • #29
    7 rate up comment 4 rate down comment
    до макс гъбата ( преди 14 години )
    Макс просто,тесногръдо парче си.Колкото и да филосовстваш факта ,че плюеш по премиум марки всепризнати за топ коли говори колко си ограничен във вижданията си.Поредния *** с много претенции и гол ***.
  • #28
    4 rate up comment 5 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Чесно казано съм се возил в Ауди А3 на 3 годинки и доста добре вози спор няма. Бмвто не намерих съществена разлика,но може и да си прав само 1 път съм се возил в 1чка. Но пък аудито с 2.0 двигателя TDI доста по заспало беше от бмвто. А и баварииката ме кефи повече лично мен отвътре(което е мн важно за мен). Цените ги гледах от сайтовете за България(само дето аудито беше по-малко коне).Но седана ще е по-скъп и то според мен осезаемо. Та просто ми се губи смисъла от седана когато има А4, това е :)
  • #27
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо до 400 ( преди 14 години )
    На тия като им кажеш истината ,,в очите" и се побъркват.Не могат да проумеят, че псевдопремиум прехвалената марка Алди е един евтин кош с префърцунен втръсващ дизайн и кожен салон, а отдолу обикновена ширпотреба на колосална цена.
  • #26
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до 400 ( преди 14 години )
    Колкото фиат е ферари ,толкова и Шкода е ауди.Абе вие толкова ли сте смотани ,че не сте сядали в ауди и шкода?
  • #25
    7 rate up comment 4 rate down comment
    до 400 ( преди 14 години )
    Ти и нормална Шкода нямаш бе ***, а само си мечтаеш за такава. ***
  • #24
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    MaXx^GaBbEr - може ли да те оборя за цената? Ето пример - Ауди вози 2 пъти по-добре от БМВ. За да си поръчаш БМВ с хубава возия, ти трябва активно окачване. Само от тук цената мина с над 5 бона отгоре, ако ще на 1 цена да са базите. 2500 евро даже в Германия се ценят. А на панаира - БМВ 318, дизел, 8 скоростен автоматик, кожен салон, парктроник, активно окачване и още някви екстрички.... 78 000 лева. Е, не, благодаря!!!
  • #23
    5 rate up comment 7 rate down comment
    400 ( преди 14 години )
    А то всъщност преоблечена Джета отдолу с цената на две Шкоди и визия на А4 отгоре.Пак шмекериите на ФВ.
  • #22
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    то новото като старото само че това на снимките има повече ръбове