IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Започнаха продажбите на Fisker Karma

Fisker започна да доставя първите екземпляри от седана Karma през миналия месец.

Започнаха продажбите на Fisker Karma
Сега обаче, Агенцията за околна среда на САЩ (Environmental Protection Agency-EPA) издаде своя сертификат за автомобила. С всички документи които вече са налични, фирмата официално продаде първият автомобил от този модел, с цена 97 000 долара.
 
 
Според тестовете на EPA, Karma може да измине само с електроенергия 50 км. Комбинираният разход на гориво на седана е 4.5 литра на 100 км. Сега американските медии припомнят, че в началото на разработката от фирмата обещаваха почти два пъти по-малък разход (2.3 литра на 100 km), но и този резултат не е лош за един голям луксозен седан.
 
 
Според списание Consumer Reports обаче, когато двулитровият бензинов двигател заработи за да зарежда акумулаторите, разходът на гориво е около 10 литра на 100 км.
 
 
Според Fisker, ако батерията се зарежда ежедневно от стандартната мрежа (за 6 часа), Karma ще използва само 9 галона (около 33 литра) бензин за месец. Ако на ден се изминават до 40 мили (около 64 км), това означава, че ще се зарежда веднъж на около 1000 мили (1600 км).
 
 
0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 12 години )
    Triforce, другото е, че единия е хибрид в серия, а другия паралелен хибрид. Различна технология => различен разход на гориво. И едната кола е направена с цел икономия, другата с цел...екзотика примерно. Демек нито аеродинамичното съпротивление им е съпоставимо, нито динамиката.
  • #5
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Човек, това са цели 3 литра отгоре. Не мисля, че е само заради класа. Явно има нещо друго. Но за това да му мислят купувачите :)Пък за Тойота - от 04.04.2010 карам Е39. Брат ми кара Тойотата... горкият :) На него се падна... и миналата седмица смени някакъв лагер - с труда 150 лева. Колата е на около 110 000 км. Преди това ми смениха гаранционно лагер-главина на задно колело. Вярно калпави пътища, а-у, ама чак толкоз. Поне гори 6.7/100 градско, което е добре!
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    qqd ( преди 12 години )
    До Triforce: Ами ти си отговорил сам на себе си с последното изречение - "Вярно, има разлика в класа"За какво повече да говорим? Ако сложиш до Приуса една електрическа кола от класа на Ц3 или някой малък кореец, ще викаш "Не че нещо ама, тоя харчи 3-4л докато зарежда..."
  • #3
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Пешо Картагенеца ( преди 12 години )
    Ми сигуно за това ги мрази ;D;D;D
  • #2
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Lexus Is 200 ( преди 12 години )
    6to mrazi6 TOYOTA we...nali toyota kara6 uj
  • #1
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    10/100 докато зарежда моторите. Не, че нещо, даже знаете, че мразя Тойота, ама Приус, докато зарежда акумулаторите май няма разход повече от 6-7/100. Вярно, има разлика в класа...