IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bensopra R35 GT-R

Тази специална версия на Nissan GT-R ще бъде показана на автомобилния салон в Токио.

Bensopra R35 GT-R
Както се вижда от снимките, предната броня и капакът на двигателя са интегрирани в едно, като са изработени от карбон. Към този блок са интегрирани и предните части на предните калници.
 
 
Изпускателната система има по-къс път и ауспухът е веднага зад предните колела, както е при McLaren Mercedes SLR. Колата е с обновени прагове и уголемени задни калници. Като цяло задната част на автомобила е доста променена. На мястото на накрайника на ауспуха има нов заден дифузьор.
 
 
Малкият заден спойлер е заменен от доста голям, монтиран на задната броня. Двигателят с обем 3.8 литра DOHC V6 е преработен основно и вместо стандартната мощност от 530 к.с. при Bensopra R35 GT-R предлага мощност от 1000 к.с.
 
 
Премиерата на специалната серия на GT-R ще бъде през януари 2012 в Токио.
0 от 500
  • #65
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Megane-RS265 trophi ( преди 14 години )
    достъпен изтребителевала
  • #64
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ima raven ( pove4e ot raven ) Lamborghini Sesto Elemento
  • #63
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Теди ( преди 14 години )
    Мале , мале какви расови *** са се нацвъкали из България !!
  • #62
    37 rate up comment 3 rate down comment
    калата ( преди 14 години )
    това за мен е най-великата кола правена някога. не говоря за конкретната модификация, а за модела като цяло. няма раван в съотношението цена - качество
  • #61
    7 rate up comment 12 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    Това отзад стойка за велосипеди ли е...
  • #60
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    HAHA i 6toto e kratuk jivota se ka4ete na dragster nqkude 2000 konq v grada i se poradvaite na 1-ta minuta jivot. Abe vie 4uvateli se be :D Horata pruskat milqrdi za sigornost a vie mi vikate 4e e po dobre da umre6 ama s visok adrenalin :DPower without control is nothing. A GTR umre da prinese silata vurhu putq puk vie si suderete guza, 4e ne e nemski avtomobil. Ako si mislite, 4e veiron ima po malko elektronika zna4i po dobre ne vlizaite v tozi sait, za6toto 6te se izlojite
  • #59
    5 rate up comment 9 rate down comment
    pymata125p ( преди 14 години )
    tova neshto vsqka sedmica go gledam na selo kvo da kaja maka mi e che nqmam takova
  • #58
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Vocal ( преди 14 години )
    ДО ДОШО Само,че забравяш,че "чичо Тиф"никога не е катастрофирал през кариерата си,ЧЕ Е КАРАЛ БЯСНО И НА РЪБА НА ВЪЗМОЖНОТО,къде,къде по неустойчиви и евтини возила в предаването си!Че и до сега който седне срещу него да кара,пада задължително и редовно го показват в рубриките.И Нисана е правен именно за такива като него,а и всички спортни коли,или за богаташи,но задължително преминават глокс по обучение.Не са правени за теб,та да отиваш в нивите!И НАЙ ВАЖНО:Животът е толкова кратък,че да си взимаш нещо като Нисана-на и да се возиш като куфар,вместо да караш и да се радваш на всяка митута от живота.
  • #57
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 14 години )
    Като се търколи няколко пъти по таван и се надриска от страх друга песен ще запее с някой счупен кокал.
  • #56
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо ( преди 14 години )
    ЗА жулти *** не знам ама е пълно с комплексари, които се опитват да убеждават, че по-нискотехнологичното с по-лоши времена и като ускорение и като поведение на писта е по-добро от това, което се представа по-добре във всяка дисциплина.Ахахаха смешнициииииИначе чичо Тиф е пич и много кара, ама и той е от продажните ***.Ще го видя колко ще плямпа за скучния ГТР с многото електроника ако се лузне в някоя нива с една Шелби Кобра примерно, която няма електроника и е много забавна за каране.