IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Силната йена е проблем за експорта на японските производители.

След Honda, която планира да намали на половина производството си в Япония, сега и Toyota взима мерки.

Силната йена е проблем за експорта на японските производители.
Най-големият японски производител предупреждава доставчиците на автомобилни части да намалят цените си или ще бъдат заменени от чужди производители.
 
 
Според Bloomberg, Toyota губи по 443 милиона долара при увеличаването на курса на японската валута към долара с една йена. От друга страна фирмата беше ударена тежко от сервизните акции засегнали милиони автомобили през 2009-2010 година.
 
Говорител на Toyota подсказа, че могат да се разделят дори с десетилетния си доставчик „Keiretsu”, който снабдява Toyota от 1943. Силната йена най-вероятно ще принуди Toyota да последва примера на Нисан. Президентът на фирмата, Карлос Гон пое губещият Нисан през 2000 година, намали разходите и изведе фирмата към печалби. Една от причините за успеха на Гон беше, че той успя да смени много от доставчиците на Nissan с най-евтините възможни на пазара.T
 
 
oyota е най-силно ударена от силната йена, защото произвежда около половината си автомобили в Япония. За сравнение Nissan произвежда 25% от автомобилите си в Япония, а Honda 26%.
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Не, че нещо, но авторът на статията бърка нещо с наименованието на десетилетния си доставчик KeiretsuТова означава http://en.wikipedia.org/wiki/Keiretsu
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    ПРИЕМЧИКА ( преди 12 години )
    Тойотките плачат като ощипани селски моми и си търсят оправдания за слабите продажби вместо да работят!!!
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Те затова и произвеждат най-здравите автомобилни части в света, именно ,защото са били част от Тойота! Те са главните доставчици на Тойота и във всички Тойоти има много части на Aisin ,Denso, което е страхотно! Докато в нискокачествените европейски марки залагат на Bosch,Valeo главно, което си личи от ниската надеждност на европейските автомобили.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Ikeukuro ( преди 12 години )
    Аутомедия, Кейрецу не е компаия, а модел на тръговски отношения между Тойота и доставчиците и. Много от тях са били някога част от Тойота, но са се отделили в последствие. Такива са гиганти като Aisin, Denso и т.н.
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 12 години )
    ISKAM Toyota da doide v BG.,zaradi slabiya lev!Togava v LOVECH SHTE VIDYAT KON BOB YADE LI.
  • #8
    11 rate up comment 2 rate down comment
    До expert ( преди 12 години )
    Май не си прочел статията, не ти е стигнал акъла да го направиш, там ясно си пише : "Тoyota е най-силно ударена от силната йена, защото произвежда около половината си автомобили в Япония". Но нали трябва да си покажеш злобата и простотията. Аман от простотия в тази красива България. Само ти си мислиш че произвеждат в китай.
  • #7
    3 rate up comment 14 rate down comment
    expert ( преди 12 години )
    Само се оплакват тойотките: силната йена, земетресението, радиацията от Фукушима, оризовата реколта и т. н., обаче не казват че 90% от производството е изнесено в Китай
  • #6
    4 rate up comment 13 rate down comment
    ... ( преди 12 години )
    hi4 ne me i interesuva za honda toyota i nissan. samo subaru sa mi interesni ...drugite i da gi nqma shte si go premestq v drugiq kra4ol
  • #5
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Honda Man ( преди 12 години )
    Hyundai li dvizi kursa na dollara sprqmo ienata be glupak???? ne 4e hyundai ne vurvi nagore ama misli malko.
  • #4
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Всеки умен човек вижда западането на японското автомобилостроене.Хюндай бавно,бавно ги разбива.