Повече подробности за бъдещия модел съобщава изпълнителният директор на фирмата, Амадео Фелиса. Той казва пред британското списание Autocar, че заместникът на Enzo ще продължи да има монтиран по средата на платформата V12 двигател, като в същото време „Ferrari тества хибридни прототипи“.

Шефът на Ferrari заявява, че хибридните системи, които ще се монтират на модели на фирмата трябва сериозно да подобрят разхода на гориво без да губят от динамиката на автомобила.
Според Фелиса, фирмата ще заложи на олекотени конструкции, като „при автомобили с по-малки серии, като Enzo, при който фокусът е върху ниското собствено тегло, решението ще се търси при използването на колкото се може повече карбонт“.

Шефът на Ferrari обаче отбелязва, че няма да се използва карбон при по-масовите модели на марката, „като 458 например“. Теглото според него, може да бъде намалено и като се използва алуминиево шаси, например, както това става при 458.


1