IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е Ginetta G60

Ginetta показа новият си флагман с две места - Ginetta G60.

Това е Ginetta G60
Това е автомобил с монтиран по средата на шасито двигател и мощност 310 к.с. Цената на модела е 68 000 паунда (около 155 000 лева), като от него ще бъдат произведени само 50 броя.
 
 
Всъщност G60 е създаден на базата на карбоновия Farbio GTS, произвеждан от фирмата придобита от Ginetta през март. Колата ще се произвежда в новия завод на фирмата в Лиидс. Колата е с ниско собствено тегло, като за целта оборудването е намалено до минимум. Липсва например усилвател на кормилната система и серво на спирачките.
 
 
Собственото тегло на G60 е 1100 кг или с 400 кг по-ниско от това на Farbio. Двигателят е атмосферен от Ford Mustang, V6 с обем 3.7 литра с мощност 310 к.с.
 
 
Макар мощността да е доста по-ниска от тази на Farbio GTS 400, където двигателят V6 е с компресор и максималната мощност е 410 к.с., ускорението при G60 е същото заради по-ниското тегло – 4.0 секунди и максимална скорост от 264 км/час.
0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Fenix ( преди 14 години )
    Абе Ф1 вярно нямат серво на спирачките обаче дисковете и накладките са от карбон и спирането е доста по-бързо в сравнение с нормалните, а като гледам тази кола не е с карбонови дискове.Всъшност в Ф1 няма АБС, тракшън и т.н. не защото без тях е по-добре, а защото ФИА наложи такива ограничения и пилотите трябва да компенсират липсата им с уменията си. Обикновен човек обаче доста ще се озори особено ако е свикнал с тези системи и кара по-мощна кола като тази горе.
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    джинета е позната само на отбрани фенове, каквито тук очевидно няма. последната кола без усилвател на спирачките която съм карел е вартбург от 84та. пак толко килограми. не е супер зле, а той бе с барабани. с дискове мисля става много по добре. F1 са точно като тази джинета.
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 14 години )
    Екстра е колата като концепция, че дори и визия, обаче производство в Лиидс не ми звучи качествено
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 14 години )
    Биваше поне едно серво на спирачките да има...Незнам кога последно сте карали кола без усилвтелна спирачките , скоро ми се наложии да ви кажа ,, не бих рискувал да го правя в екстремни условия на писта :) Иначе за АБС съм съгласен че няма място в автомобилния спорт, а този автомобил си е за рейсинг уикендс и нищо друго.
  • #4
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    The Fan Май бъркаш спортна със състезателна кола. Двете нямат много общо даже да са на базата на Ферари, Порше и т.н.
  • #3
    6 rate up comment 3 rate down comment
    The Fan ( преди 14 години )
    Концепцията е правилна, дано и изпълнението да е добро. Какво му трябва на един спортен автомобил? Ниско тегло, добър двигател (не е задължително мноооого мощен), стегнато окачване, мощни спирачки и правилно разпределение на масата(пример Лотус Ексидж). Екстрите са за глезловци дето само си мислят че са спортисти, в реалния спорт те нямат място.
  • #2
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Поредната пръчка с претенции за спортна кола ;(
  • #1
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Aloooo, Alfa 1,8l. 300k.s.-kade ste tragnali i vie?????????????