Има ли бъдеще дизеловият мотоциклет? През тази година холандската фирма Star Twin Motors представи дизелов трицилиндров мотоциклет с мотор от Фолксваген Лупо. След лека пренастройка 1.2 литровия мотор дава мощност от над 100 к.с. За сравнение най-бързият серийно произвеждан мотоциклет Сузуки GSX 1300 R с бензинов мотор има мощност от 150 к.с.
Семейството на спортните коли в БМВ се увеличи с още един член. След М3 купе, М3 Кабрио, М5 и М6 тук е вече и роудстера Z4. Той ще бъде със същия двигател както двете Тройки - 3.2 литров шестцилиндров, който вече няколко години доминира сред победителите в анкетата мотор на годината. Има мощност от 338 к.с. и с него Z4 ускорява от 0 до 100 км. в час точно за 5 секунди. Скоростната кутия е шест степенна ръчна, задвижвани са само задните колела. От последните информации на фирмата Форд става ясно, че през първите девет месеца на 2005г. за гаранционни поправки и други подобни операции са отделени 500 милиона долара повече в сравнение със същия период на миналата година. Тези данни остро контрастират с данните на азиатските производители и главно Хюндай, които дават все по-дългосрочни гаранции а в същото, време разходите за тях намаляват. Американската екологична организация Блу Уотър започна кампания срещу Тойота в Съединените щати. Причината е, че средния разход на продаваните автомобили на Тойота в Америка през миналата година е 8.55 литра на 100 км., докато преди 20 години този радход е бил с 0.7 литра по-нисък. От Тойота отговарят, че преди 20 г. са продавали в САЩ предимно малки автомобили, докато сега преобладават луксозните коли и SUV.