IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Sesto Elemento е само началото

От Lamborghini съобщават, че ще разширят броя на ексклузивните модели от типа на свръхлекия Sesto Elemento.

Sesto Elemento е само началото
Шефът на фирмата, Щефан Винкелман казва: „когато се налага да пускаме ексклузивен модел или специална модификация, като първо показваме концепция, а след това, ако към този модел има достатъчно интерес, започваме производството му в къса серия. Ако един модел съответства на имиджа на Lamborghini и за него има търсене, непременно стигаме до серийното му производство“.
 
 
Супер лекият пистов модел Lamborghini Sesto Elemento беше представен като концепция през миналата година в Париж. За сметка на широкото прилагане на карбон при каросерията, детайли на окачването, джантите и в интериора, собственото тегло на автомобила е 999 кг.
 
 
Този автомобил е със същия двигател с който е и стандартния Gallardo – десетцилиндров с обем 5.2 литра и мощност 570 к.с. С този двигател Sesto Elemento ускорява от място до 100 км/час за 2.5 секунди и има максимална скорост надхвърляща 300 км/час.
 
От този суперавтомобил ще бъдат произведени 20 броя. По предварителни данни Lamborghini Sesto Elemento ще се продава още от следващия месец, като цената му ще бъде около 1.9 милиона евро.
 
0 от 500
  • #8
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Самолетът щял да изглежда ужасно остарял. Най-разпространеният в момента самолет е В737, произвежда се от 1967-*** година и странно, още не изглежда остарял, 44 години по-късно. Абе големи капацитети тука, МУ-ХА-ХА-ХА-А-А-АДосега не е известен случай самолет да е сменен защото изглежда остарял.
  • #7
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Естествено, че ти си ***, при това много ***! Най-скъпото продадено на старо Ламборгини е струвало 2 млн. долара. А тази кола като нова струва повече. Най-скъпата въобще продадена кола е за около 6 млн паунда, но става дума за кола от преди 80 години, когато Ламборгини още е правил трактори и е събирал пари за да си купи едно Ферари. За такава цена (5 млн) няма и 10 продадени коли и повечето са произведени преди Втората световна война. Хвани се, нещо прочети, после дращи!
  • #6
    10 rate up comment 7 rate down comment
    ... ( преди 14 години )
    Ти *** ли си бе?Я виж колко броя ще се произведат и после говори дали няма да е с 2-3 пъти по голяма цена след 30-40 години.
  • #5
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Глупости! След 30 години тази кола ще е загубила повече от цената си отколкото самолета. Това не е класически автомобил. Хайде да ми покажеш къде има подобна кола на цена 5 милиона евро? ***!
  • #4
    8 rate up comment 10 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    Когато колата е лека и балансирана... усещането е Поразяващо различно.. Аз съм карал едно ЛУПО със 1.8 турбо.. Е няма такова скачане..
  • #3
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Така е, но с тази разлика че след 30 години тази кола ще струва 2-3 пъти по-скъпо, а самолета ще трябва да го бракуваш че ще изглежда ужасно остарял
  • #2
    2 rate up comment 25 rate down comment
    SULUR ( преди 14 години )
    Тази бънгия просто няма шансове пред костенурката на драг,а КЛАСИКА е хомосегсуален ***.
  • #1
    15 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    За тази цена може да се купи самолет. Кефът е много по-голям! Добри спортни коли има за 20 пъти по-ниски цени.