IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Франкфурт 2011 - Lexus GS 450h

30% по-нисък разход на гориво и ускорение 0-60 мили в час за 5.6 секунди.

Франкфурт 2011 - Lexus GS 450h

Lexus представи четвъртото поколение на GS 450h под прожекторите на автомобилен салон Франкфурт 2011. Хибридът е почти идентичен със стандартната версия на колата, като се отличава с различни челни светлини, сини емблеми и 17-инчови джанти. В салона разликите включват декоративни елементи от бамбук и задължителния дисплей на хибридната система.

Новият GS 450h се задвижва от второто поколение на хибридната система на Lexus. Тя се състои от нов, бензинов 3.5 литров V6 двигател, работещ по цикъла на Аткинсън и електрически мотор. Общата мощност на системата е 343 к.с., които са достатъчни, за да ускорят возилото от място до 60 мили в час за 5.6 секунди. Максималната скорост на движение е 245 км/час.

Въпреки завидната си динамика GS 450h е много ефективен. Според официалната информация на Lexus моделът има редуцирано потребление на гориво с над 30% и изключително ниски нива на вредни емисии.

Колата разполага с четири режима на работа (Eco, Sport S, Sport S+ и EV), които позволяват движение само на електричество, само на бензин или комбинация от двете.

0 от 500
  • #14
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Немските дизели са по-бавни, по-слаби, повече харчат и са по-шумни от японските безшумни хибриди. Кой немски дизел харчи 6/100 средно при 350 коня бе *** хахахахахахаххаха немски дизел вика хахахахахаххахаха
  • #13
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Лексусчето пак не е разбрало: Монбат имат 3 /три/ завода за рециклиране на оловни батерии
  • #12
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    и постигат тези резултати без да затриват човешки животи и без МНОГОМИЛИОННИ СЕРВИЗНИ АКЦИИ
  • #11
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Немските дизели са по-бързи, по-тихи и по-пестеливи от "икономичните и безшумни" хибриди.
  • #10
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Oтровни батерии ли чух?? Оловните акумулатори на дизелите и бензините са много по-отровни и повече, а и никой не ги рециклира! Бедните негърчета и емигранти карат Мерцедеси. Германските допотопни еднодневки нямат конглокент на такъв високотехнологичен Лексус. Германците си тракат д дизелчетата и замърсяват яко!
  • #9
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Колко изостанали балъци имало на тоя свят - да си купуват "допотопни немски кощове" и всяка година с 20-30% повече
  • #8
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не, толкова разход дава допотопният ти немски кош, докато се опитва да запали. Но не се притеснявай, няма да е задълго, само докато си задръсти филтъра за твърди частици или му изгърми я турбото, я интеркулера. А нека Лексусите си зареждат отровните батерии
  • #7
    5 rate up comment 14 rate down comment
    BBB ( преди 14 години )
    Разход 6,3 дава на само паркинг, докато си зарежда отровните батерии.
  • #6
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Ха Ха Ха Ха ( преди 14 години )
    Тойотките се напънали и изкарали "Мерцедес" за бедни негърчета
  • #5
    11 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Лексус чеда мои...!!!