IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Още за новия Hyundai i30

Hyundai пусна нови детайли за второто поколение на компактния хечбек i30.

Още за новия Hyundai i30
Премиерата му е тази седмица във Франкфурт. Продажбите на съперникът на Ford Focus и VW Golf в Европа ще започнат от пролетта на 2012 г.
 
 
Ще може да се избира между два бензинови двигателя с директно впръскване на горивото – 1.4 и 1.6 литра и два турбодизелови агрегата тип CRDi също с обеми съответно 1.4 и 1.6 литра. Всички предлагани двигатели ще се комбинират с механична трансмисия с шест степени, като по-силните бензинови и дизелови агрегати ще имат и опция с автоматична трансмисия с 6 степени.
 
 
За първи път компактен модел на Hyundai ще има и предпазна възглавница за коляното на водача, адаптиращи се фарове, дисплей на таблото с висока резолюция (TFT LCD), както и електрическа ръчна спирачка. Като екстра може да се поръча и панорамен прозрачен покрив, навигационна система със 7 инчов монитор, както и камера за наблюдение на пространството зад автомобила.  
 
 
Както своя предшественик и новият i30 е създаден в Hyundai Motor Europe Technical Centre в Рюселсхайм, Германия. Дизайнът е развиване на стила „fluidic sculpture“. Главният дизайнер на Hyundai Motor Europe Technical Centre, Томас Бюрке, казва: „ Новата генерация на i30 е разпознаваема в този пренаселен клас, благодарение на характерната предница за Hyundai с шестоъгълната решетка и фарове като бижу заедно с характерни дневни диодни светлини“.
 
 
Южнокорейската марка ще пусне още версии на каросерията на новия i30, който първоначално ще видим като хечбек с пет врати.
0 от 500
  • #31
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    КЛАСИКА като разбере,че е разкрит и почва с минусите.*** ли е,не се занимавай!Нищо не става от него.
  • #30
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Класика е Софиянец, кара Форд Гренада, ама доста нестандартен, няма нищо общо с повечето тук, доста интересно ми отговори на въпрос за автомобил, който УЖ всичко познават и т.н. Той разбира. Това, че обича да си драска, понеже е професионалист на фотошоп не го прави еди какъв си. Сега нямам време да ви пиша, както и на него по скайп, понеже имам задачки. Карайте си Голф-четата и успех в живота!
  • #29
    4 rate up comment 6 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Aide Savata pak izkukuriga i po4na da draska groznite si kartinki :D
  • #28
    5 rate up comment 7 rate down comment
    M. ( преди 14 години )
    КЛАСИКА се нерви,защото е пършив ром от казанлъшко,чийто стандарт е на ниво ауди 80.Сам си го хвалеше тук и в моменти на инфантилна шизофрения го наричаше галено Б4-ка.Мяна такъв ***!И тези писания по-долу за ауди 100 са негова фантазия,разбирай поредната *** лъжа.
  • #27
    7 rate up comment 6 rate down comment
    M. ( преди 14 години )
    DSG-то е голама глупост.7-степенна DSG спрямо ръчна 6-степенна едно,има едно предимство,само едно.Ускорява с 0.5 сек. повече,нищо повече.Разхода е по-висок дори от обикновен автоматик,не работи добре зимата и подръжката е зверски скъпа.Блок-съединителя (двойния съединител)струва 850 евро,а тук ще е и повече.За това за 2010 имаха само 8% голфове с DSG.Така,че за мен това е голям минус за ФВ.
  • #26
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Много точно определиха Голфа италианците,надценена посредственост!Това казва всичко за тази и без друго грозна колица.
  • #25
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ннякой си напряга яловия БГ-акъл и е родил нещо за тоалетната.За първите 6 месеца в Германия,не другаде,втората най-продавана кола в класа си е i30 след Octavia.Пише го в първия августовски брой на АБ.Няма френски,няма италиански коли.И за този период Рено Меган и Пежо 308 са били с по-ниски цени в Германия.И въпреки това са купували i30.Познайте какво означава това?Колата е добра.
  • #24
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Lacressian ( преди 14 години )
    Що се дреняте, не мога да разбера? Корейците отдавна са вдигнали мерника на нисък/среден клас автомобилостроене, че и на някой от СУВ-овете. След като 10-ина години произвеждаха по лиценз и понатрупаха опит, сега с пълна сила вървят нагоре. И като се има предвид, че корейците не са китайци, не се учудвам, че КИА и Хюндай последните години вадят супер изгодни, здрави и повратливи коли.А Голфа.. той така или иначе си е за безполовите, а и е с някоко хиляди по-скъп и с по-малко екстри...
  • #23
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    добре е хюндайчето, класика гледам нещо се нерви, не му харесва дизайна защото бил имитация а стария бил индивидуален! Класик стария беше имитация а новия е много по индивидуален. В смисъл че стария имаше форма и купе 90% взето от БМВ 1-ва серия. Този модел тука е доста по Хюндай от предния. Въпреки че и тук формата на предната решетка е взаимствана от Ауди, но само решетката. Единственото кофти нещо в тази кола е имиджа който носи. И в момента само това ме спира да си купя Хюндай.
  • #22
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А ти прочете ли че сравнявам модел 2009 с модел 2011? Защото догодина като излезне Голф 7 ще има още двойно повече екстри като набор от този хюндай. Със сигурност ще има и електрическа ръчна, която на мен не ми харесва но това е въпрос на вкус, да не говорим за скоростните кутии на корейците. Просто няма как да наваксаш разликата в опита. Карал съм доста време една киа, не е лоша за цената но просто след 10 години ще има кутията на един фолксваген от днес...