IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Citroën ще бъде с DS5 във Франкфурт

Серийната версия на новия Citroën DS5 ще бъде показана във Франкфурт, като колата ще бъде със хибридната система HYbrid4.

Citroën ще бъде с DS5 във Франкфурт
Хечбекът с пет врати е третият модел на  Citroën от луксозната серия DS, след  DS3 и DS4. DS5 е първият модел на  Citroën с хибридно задвижване и комбинация от двулитров дизел HDi и електромотор.
 
 
Системата HYbrid4 предлага мощност от 200 к.с., задвижване на четирите колела и автоматична трансмисия с 6 степени. Вредните емисии CО2 са 99 г/км.
 
 
Според Citroën кокпита на колата е вдъхновен от дизайна на самолет, като е изпълнен от висококачествени материали, кожа и алуминий.
 
 
Нови технологии като „интелигентен traction control“, нова система за предупреждаване при непреднамерено напускане на лентата за движение, автоматична функция на задействане на светлините в зависимост от пътните условия, камера следяща за пространството зад автомобила и др. са част от оборудването в новия DS5.
 
 
Очаква се цената на този модел в Европа да започва от между 28 000 и 30 000 евро.
0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Много си зле,момче!
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    Здравейте колеги.До АнонименТова уважаеми колега е се цели една идея по високо от "Голфовия"клас.Пак е съперник на Голф,но се води "луксозен"хетч-бек.Както Ланчиа с "Делта"http://***.speed-press.com/Новият-изтънчен-дом-на-Lancia-очаква-новата-Delta/?pageId=8449Делта използва модифицирано,но удължено междуосие на Фиат Браво.Още тогава декларираха,че съперник на Голф,но ЛУКСОЗЕН.Ситроен казаха,че няма да изостават от новата тенденция,защото има успех.В Париж имаше многоДелти!!!Е,защо и Французите да не си направят своя Делта,след като истинската откъсна такъв огромен и вкусен пазарарен дял от баницата.Приятно писане!
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    AnonimeN ( преди 14 години )
    Хаха, чак сега забелязах задната чистачка.
  • #12
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Веселяк ( преди 14 години )
    Жица, хидроактивното окачване не е от преди 20, а от повече от 50. Сега са само доработки и усъвършенстване - нормално предвид развитието на технологиите. Но да изкарат нещо ново? Ако знаеш кажи. И да, последните 20 години Ситроен изгуви голяма част от иновативния си имидж.Сега са останали само 10 на Nта степен бутони, което лично мен ме дразни.А за функционалността ми стига да видя задната чистачка - призмите на МТЛБтата имат по голяма площ.Но виж, аналоговия часовник е кефи. Стои готино :)
  • #11
    3 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това е старо колко света,от 50-те години.А колко е качествено си личи,щом никой не го ползва,още по-малко в куция вариант на Ситроен.
  • #10
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Жицата ( преди 14 години )
    Иновации от ситроен в последните 20 години ли? Ето ти една- хидроактивното окачване. Нещо което все още почти никой не предлага а който го предлага му иска една тораба пари.
  • #9
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    не разбрах това дали е хечбег, комби или СУВ модел? Някой има ли представа?
  • #8
    24 rate up comment 2 rate down comment
    дон Шопеску ( преди 14 години )
    Не съм нито карал нито съм се возил в Ситроен, но това изглежда мега яко. Ако се окаже качествена и издръжлива, тогава вече ще е истински трепач
  • #7
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Който няма доводи,пише минуси.
  • #6
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Какво става,в търсачката нищо не излиза.:) Няма и да излезе.