IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW ускорява разработката на модел с предно предаване

Най-нови шпионски снимки показват новия модел на Баварската фирма, който ще бъде с предно предаване.

BMW ускорява разработката на модел с предно предаване
Очаква се да се появи на пазара през 2013 година. Снимките са направени в Германия, където колата преминава през тестове.
 
 
При този прототип е изчезнал фалшивият преден спойлер от предишни прототипи, което позволява да се придобие по-добра представа за дизайна, макар маскировката да е все още много тежка. Все пак личи, че този модел на BMW ще бъде директно противопоставен на новия Mercedes B-Class.
 
 
Двигателите за модела с предно предаване все още се пазят в тайна, но най-вероятно повечето от тях ще бъдат с четири цилиндъра. Все още не е ясно и как ще бъде наречен модела. Говори се обаче, че този модел може да стане родоначалник на ново семейство 1-Series, а сегашните автомобили от 1-Series да станат  2-Series.
 
 
Друга възможност е моделът с предно предаване да бъде обозначен като 1-Series GT.
0 от 500
  • #11
    6 rate up comment 4 rate down comment
    we ( преди 14 години )
    Първо *** единички, а сега и това.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Ime ( преди 14 години )
    Да ви кажа, понякога си мечтая някой да изрботи отново някой от старите модели, 70/80 години, но с нови технологии, нови материали, двигатели, екстри...но със все същият красив дизайн...пък и бил той с по- високо челно съпротивление...
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    фей ( преди 14 години )
    до антибеемве - човече, само си погледни ника и се виж... аман от хейтъри! За теб чашата винаги ще е наполовина празна!По темата - и аз съм против, ама кой ли ни слуша.. Гонят си само кривите на пазарен дял и приходи!!!Живи и здрави!
  • #8
    5 rate up comment 8 rate down comment
    антибеемве ( преди 14 години )
    Клекнаха най-после. От 1933-та ситроен доказа, че предното предаване е най- стабилно при хлъзгав път и завои, липсва тежкия и заемащ място кардан и т.н. В мерцедес се предадоха по- рано...
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    @НЕЕЕ, това е добре, щом имаш време и желание за реставрации. Аз лично нямам, затова смятам да си карам новите коли. Но между нова и нова има разлика. Вчера се разхождах и нещеш ли, гледам изложили 3-4 Hover-a. Пообиколих ги малко и се спрях на най-малки, който е и най-евтин. Вратата на багажника бе отворена и погледнах двойното дъно. Казах си, това е много хубаво. В следващият момент обаче, човекът реши да затвори вратата на багажника, но...първо изтрака, като на ЗаЗ-а ми от 1989 година. След това се оказа, че не се е затворила. Човекът се опита още 3-4 пъти по-силно, но тя пак си остана зейнала. Тогава каза на момчетата, които бяха там, за да представят колите, че им е счупил вратата. Явно ги познаваше. Отговориха му, че нищо им няма. Стана ми кофти и си заминах. Сори, ама това е автомобил, дето струва 15-16 бона, че и повече с екстри. Една обикновена врата не може да се затвори, какво остава за останалата електроника? Бях се ентусиазирал за българските автомобили, но се окзах прав, когато преди време коментирах тук, че производството все още не е усвоено и ако някога се спра на такава марка, то ще е след доста години, когато се види, колко струва като надеждност. Сега видях, че дори като нова, изработката е под всякаква критика и то на изложбен автомобил. За 3-4000 лева отгоре вземаш автомобил със 100 годишна история, а не някакъв дериват на Ярис. И след 50 години едва ли ще стигнат японците. Ама българина има хубава поговорка бързата работа, срам за майстора или бързата ***, слепи ги ражда. Кой каквото ще да ми говори, аз не съм на 20 или 30, за да се връзвам на подобни PR акции. Преди казах, че тоя автомобил не трябва да е повече от 15 бона с всички налични екстри, но сега мисля, че и 10 бона са много. Така, че много от вас са прави, като предпочитат малко по-стар автомобил, но от реномирана марка. Определено и аз бих предпочел 2-3 годишен за същите пари, пред това китайче. Предчувствам, как сервизите ще бъдат пълни и никаква гаранция няма да спаси положението, защото ние сме в БГ, заплатите са ниски, а искаме с още по-малко пари да навлезем в световното автомобилостроене с евтини китайски ***. Така е. Не сме дорасли още. По-добре да си караме колите втора употреба или новите нисък клас, отколкото да се бием в гърдите, че и ние правим нещо. Правим, ама НИЩО!
  • #6
    11 rate up comment 2 rate down comment
    НЕЕЕЕ ( преди 14 години )
    всички станаха еднакви и имат еднакви модели ... защооо.... супер тъпо ... неискам нови коли ще си карам старите и ше си реставрирам някоя по стара!
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ако ще е с предно бих си купил по скоро VW или Opel.
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    Че те вече имат модел с предно - MINI. И никой не се оплаква от драйверските способности на тоя автомобил. Но аз днес се запитах, четяйки статията в АБ за калпавите двигатели на единичката, които разтягат ангренажна верига само след няколко хиляди километра, кому е нужна малка кола със задно предаване. На снимките бяха поставени жена на около 40 и 60 години. Представяте ли си, бабата кара BMW със задно и сучи задница. Не, че няма подобни клипчета в интернет, но това е извратено.
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    iliev555 ( преди 14 години )
    niama da povtoriat greskata na mercedes poradi fakta ce si imat mini izviniavam ce ce dneska ne pisa na cirilica
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Иван ( преди 14 години )
    Голфа на БМВ :)