IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai i20 Blue - 3,7 л /100 км

Използва 1.4-литров дизелов CRDi двигател.

Hyundai i20 Blue - 3,7 л /100 км

Hyundai пуска на пазара i20 Blue - един от най-икономичните модели в този клас. Возилото използва 1.4-литров дизелов CRDi двигател, генериращ 90 к.с. и 220 Нм. Те са достатъчни за ускорение от място до 100 км/час за 13.5 секунди и максимална скорост на движение - 174 км/час.

Благодарение на start/stop системата, новите аеродинамични елементи и гумите с ниско съпротивление при търкаляне, този модел демонстрира среден разход на гориво от едва 3.7 литра на 100 километра и отделя в атмосферата само 98 гр/км вредни CO2 емисии.

Hyundai i20 Blue вече стъпи на пазара във Великобритания, където се предлага на цени от £13,195.

Още за Blue Drive серията на Hyundai

0 от 500
  • #10
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Прав си за дизайна на Хюндай.Но като видя безидейните дялканици на ФВ и Ауди,дизайна на Хюндай ми се струва като на Мазерати!
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    КК ( преди 14 години )
    другата ми кола е жабката-Айго-вероятно към 4,5 смесено каране.По прав път и попътен вятър-160 км/ч.пай сеееееееееее.после спирам с парашут-хаха
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Оле майко,Корола дизел!По документи разхода и е 4.9/100,алоооооо!И с колосалния въртящ момент от 180 Нм. я знам много добре каква дръгня е.
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    КК ( преди 14 години )
    този дребосък са го карали с 80 за да даде такива стойности.При 90 км/ч равномерно каране на прав път-3,7-3,9 л/100 е разходът при мен.Който не вярва да погледне сайта на форума на тойота и спритмонитор.де
  • #6
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Поредното китайско менте. Че и китайците нямат чак толкова калпав дизайн. Като ги почнещ i10,i20,i30 да се чуди човек кой *** ще даде пари за такава кола, не пари а без пари да ги подаряват пак няма да се кача в такова нещо. А прехваления разход не е нищо особенно. Като прочетох дизеловото SLK как харчи само с 1л. на 100км. повече от тази консерва, но вдига 100км. за 6,7 секунди това малоумно моделче за пореден път тотално иронизира китайската инженерна антимисъл.
  • #5
    3 rate up comment 4 rate down comment
    КК ( преди 14 години )
    королата ми е с 1,4Д4Д и е икономична под този дребосък на снимката-умерено каране до 140км/ч по магистралата под 4,6,в града 5,6,комбинирано-4,6-4,8.И това е кола от среден клас.Малко е мудна,но над 1800 оборота се развихря.Мен най ми пасва икономичността и,има си трески за дялане
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    VW имаха 1.4 TDI на Fabia и Polo.Остави,че беше 80 к.с.,но и въртящия му момент е 195 Нм.,доста под летвата на този хюндай.
  • #3
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Може да е много добра но изглежда уникално смотана на външен вид. Това че една кола е за по неплатежоспособни хора трябва ли да буди отвращение. Направо е ужасна. Трябва много да се мрази някой за да си я купи, една кола трябва първо да ти грабне сърцето.
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    В грешка си, колега. Щом средният е 3.7, реалният среден е поне с 1 литър при големият клас и поне 500 грама тук. Това прави 4,2 среден при идеални условия. И като я караш основно в града, под 5 няма да падне. Можем да хванем бас! Не, че 5/100 е лош разход, даже никак!
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    svetlio ( преди 14 години )
    Добре е,в реални условия ще гори около 4