IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel Insignia OPC Unlimited – най-бързият продукт на ОРС

Opel Insignia OPC Unlimited има техническа част подобна на стандартната версия OPC, голямата разлика е в максималната скорост.

Opel Insignia OPC Unlimited – най-бързият продукт на ОРС
Двигателят е бензинов с 6 цилиндъра и турбина, с обем 2.8 литра и мощност 325 к.с. (239 kW), a максималният въртящ момент е 435 Nm.
 
 
При  OPC Unlimited движението се предава към четирите колела, Adaptive 4x4 с електро-хидравличен съединител Haldex и с електронно управляван самозаключващ се диференциал eLSD отзад.
 
Най-мощната Insignia е запазила и FlexRide което има режими на управление Sport и OPC. Благодарение на отстраняването на електронния ограничител на скоростта, седанът Insignia OPC Unlimited има максимална скорост от 270 км/час.
 
При останалите версии на каросерията максималната скорост е малко по-ниска.
 
Ускорението на автомобила от място до 100 км/час при различните версии на каросерията е между 6.0 и 6.6 секунди.
 
Според производителят, средния разход на гориво при различните версии на каросерията е между 10.6 и 11.0 литра на 100 км.
0 от 500
  • #40
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Хихи ( преди 14 години )
    Сафран ли :-) да пускам ли омега битурбо как държи 300км/ч преди 20 години :-)
  • #39
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да се набутам ли с Инсигния или да си взема Голф 3 а?
  • #38
    3 rate up comment 10 rate down comment
    so за "За Сафра ( преди 14 години )
    Пич, ти май сериозно буташ маслото! Какво изобщо сравняваш тая смотана Omega с ~380 коня и Safran-а с ~270!? Наточили грозната Омега и ай сега, да видим колко сме велики... А за пича, който се е минал да си купи Insignia и си мисли че е с 300 коня- тва чудо да стане от 220 с чип не можеш изкара толкова от такъв двигател, а пък да паднеш под 6 до 100 е абсурд!!!!!
  • #37
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До бавареца ( преди 14 години )
    Прав си братле, но не съм я виждал турбината колко е голяма и колко може да издържи.
  • #36
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Проблемът на Опел е ( преди 14 години )
    Че т.нар. БГ-дилъри продължават с измислената от VW смешна 2 годишна "гаранция". В нормалната Европа тази гаранция е до 150000км, без значение годините!
  • #35
    5 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    ясно е че е турбо. за да стане това налягането трябва да се вдигне от примерно 1бар на 1,5. даже 1,6. това на бензинов мотор няма как да стане без детониране. да не говоря че и турбината малко трудно има такъв резерв особено за високите обороти - просто не е достатъчно голяма.
  • #34
    0 rate up comment 3 rate down comment
    - ( преди 14 години )
    Възможно е. Двигателя е с турбина. Разбира се ако човека, който го прави си разбира от работата.
  • #33
    7 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    колко плати за чип? май добре са те метнали - няма как само с чип от 220 да си на 305кс на бензинова машина.
  • #32
    0 rate up comment 7 rate down comment
    АЗ ( преди 14 години )
    Моята инсигния е 2,0турбо и беше 220к.с и 350НМ, с подходящият софтуер, вече е 305к.с и 450нм!Не съм засичал от 0-100, но е с по добри параметри от ОРС и би трябвало да падна под 6с.
  • #31
    4 rate up comment 2 rate down comment
    За Сафрана ( преди 14 години )
    Така като гледам клипа няма да зареди ама напиши в youtube opel omega lotus и гледай