IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва Toyota Prius Plug-in Hybrid

Серийната версия на дългоочаквания хибрид Prius plug-in ще бъде показана във Франкфурт.

Идва Toyota Prius Plug-in Hybrid
Сега японската фирма прави последни тестове на автомобила, който ще бъде в продажба в Европа от пролетта на следващата година. Колата е с по-компактни литиево-йонни акумулатори, с възможност за зареждане от стандартната електрическа мрежа.
 
 
Нараснала е ефективността на автомобила, както и дистанцията която може да измине с едно зареждане само на електроенергия до около 21 км със скорост 100 км/час.
 
Напълно може да бъдат заредени акумулаторите на новия Приус за около 90 минути от мрежата с напрежение 220 волта. Според Toyota, по европейската методология новият Prius ще има следен разход на гориво от 2.2 литра на 100 км. Вредните емисии няма да надхвърлят 49 грама на километър.
 
Така новият Prius Plug-in Hybrid ще се превърне в една от най-ефективните хибридни версии на пазара в Европа.
 
0 от 500
  • #42
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Тойота ( преди 14 години )
    Тойота винаги е имала най-модерните батерии и хибридни системи. Но Тойота изпитва всичко до последния детайл и Тойота винаги пресмята кое е по-продаваемо и по-логично да се изкара на пазара. Самият факт,че винаги Тойота е първа с хибридите говор ясно кой е най-напред в технологиите.
  • #41
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Тойота ( преди 14 години )
    С тая макс.скорост от 160 км/ч. в Америка ще те прескачат и Ярис 1.0
  • #40
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Тойота ( преди 14 години )
    Виж сега, можеш да кажеш,че всеки бяга от тойота хибридите,когато имаш цифри за аргумент, ти си кух като лейка и нямаш 1 аргумент и обясняваш как Волт щели да станат по-добри, ама може и да го спрат от производство с тия жалки продажби.Вижда се ,че близо година в цяла Америка само 3000 души са го купили,това е същински провал.Отделно значи на Приус трябва да караш по книга или пробега ще намалее, а на Волт няма ли да намалее ако го юркаш? Или Волт е извън физичните закони. И със скорост 160км/ч.
  • #39
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    * 2800 броя
  • #38
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Do Toyota ( преди 14 години )
    Kakto se kazva,s vseki model cenata pada.Tezi 13 miles sa tolkova ako kara6 po-kniga.Ako malko se otkloni6 ot u4ebnika te padat na 8-9.Dori do magazina ne moga da otida bez da zaredq.Otdelno tezi baterii na Prius plug in sa tolkova malki,zastoto nemogaha da sazdadat po-dobri.Ako pogledne6 sledvastata statiq za Cadito ste razbere6 kade e GM s bateriite i sistemata Voltec i kade Toyota.Za tova stiga s tova ka4estvo na Toyota,zastoto ve4e vseki bqga ot nego.Proveri na Nezav. USA pazar.
  • #37
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Тойота ( преди 14 години )
    Приус изобщо не е34 000 долара ,приятелю! А е 23 000 долара, едни бързи 11 000 долара отдолу. А продажби от сорта на 3200 броя доста се приближава до моята цифра от около 28000 броя, което е пълна гротеска, не може да се доближи и до Приус детските колички дето се продават от matchbox.
  • #36
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Actual Volt sales are slightly over 3,200 with average days on lot before sale at 13. Dealers arent getting anywhere near the allocation theyre requesting because the Volt start-up has been purposely slow. 2012 production is finally starting and is ramping way up to an estimated 60,000 units. As for price, a neighbor of mine bought a gunmetal gray one for $41,900 and minus the $7,500.00 tax credit he paid $34,400.00. NOT $50,000! Thats equivalent to a loaded Prius price and not nearly as UGLY.
  • #35
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Тойота ( преди 14 години )
    Prius Plug in е с литиево-йонни батерии и е с 3000 до 5000 долара по-скъп от Приус и МНОГО ПО-ЕВТИН ОТ СКЪПИЯ ВОЛТ. Не батериите правят цената, а инженерните тънкости и цената на производството на едната и другата технология. Японците правят модерни и продаваеми неща. То не е само да направиш нещо високотехнологично, то трябва да е и продаваемо, иначе се обезсмисля като Волт.
  • #34
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Тойота ( преди 14 години )
    Дай да видим това сравнение.Но между Prius Plug in иVolt.Тойота е консервативна фирма и държи на изпитаните методи,за това правят най-здравите и високотехнологични автомобили в света!Тойота или Лексус никога няма да сложат батерии,които не са изпитани по всеки показател за да се гарантира дълговечната им работа.Както знаем Приус е уникално здрава кола и има сериозно реноме,тя е визитна картичка на Тойота!И както четеш Приус Плъг ин е с литиево-йонни батерии,защото вече са напълно осъвършенствани
  • #33
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Do Toyota ( преди 14 години )
    Toyota vse oste izpolzva starite baterii i tova pravi kolata im po-evtina,no kato mine na Lit.kadeto sa oste dosta nazad ste vidim kolko ste struvat.Otdelno prodagbite sa dosta po-malko na Prius/Lexus i kogato 4ovek ne e karal Volt moge da govori kakvoto mu iznasq.Ve4e praviha sravnenie m/u Lexus/Prius i Volt.Razberi koi e po-dobriqt.Mnogo ti e bolno,no GM tolkova barzo vze da slaga Toyota v malkiqt si dgob,4e ti krav pika6.