IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тази година започват продажбите на Ampera и Volt в Европа

General Motors ye предложи 10 000 броя от хибрида Ampera на пазарите в Европа през 2012 година.

Тази година започват продажбите на Ampera и Volt в Европа

Това съобщи президентът на GM Europe Ник Райли (Nick Reilly). Той напомни, че Ampera e близнак на Chevrolet Volt, който се сглобява край Детройт.

 

 

Opel ще получи 6 000 броя от тях, а Vauxhall ще продава 4 000 във Великобритания и Ирландия. Ampera използва изцяло технологията на Volt, но има различен дизайн.

 

Моделът на Opel е с по-агресивен дизайн, а в интериора има луксозни елементи, като аудиосистемата от Bose. През ноември GM ще пусне едновременно в Европа Ampera и Volt.

 

От фирмата планират да продават в Европа по 2000 броя от Volt всяка година. От Opel ще продават Ampera за 42 900 евро, докато цената на Volt е 28 125 евро в САЩ.

0 от 500
  • #6
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Скъпото в автомобила е батерията, а лития е дефицитна стока, което прави невъзможно продаването на колата за 50 хиляди лева. Ако сложат много по евтините оловни ще се наложи хората, които ще карат колата да изкарат категория С, а теглото на колата ще е ...... .
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    1! ( преди 14 години )
    Цената не е конглокентна! Та това са си над 80 хиляди лева за един среден седан. Няма как да се наложи! Ако беше нещо на стойност около 50-те хиляди Наистена би могъл да се наложи. Явно трябва да се работи в понежаване на себестойността. Все пак нито технологията е революционна, нито матерялите са нещо невиждано, единствено статуквото е проблем според мен.
  • #4
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Колата е супер защото изминава около 80 км само на ток преди да се включи двг-то. Което значи, че отиваш на робота, прибираш се нощем и я зареждаш в контакта на нощна тарифа без да включиш двг-то нито веднъж. Един американец е изминал над 2000км, когато му се наложило да включи двг-то.Въпросът е, че не е толкова екологично за колкото го представят. Като тока ти идва от ТЕЦ значи, че някъде нещо пак се изгаря, за да се създаде ел. енергия. Батерията също е много вредна и т.н.
  • #3
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тъпия си ти това е електрически автомобил комбиниран с ДВГ двигател, за разлика от електричката за 60000лв. Която харчи само ток и изминава 150км. това тука харчи бензин 3-4литра на 100км. а на ток минава само 60км. един нормален дизелов двигател в този клас харчи горе долу същото но е тройно по евтин. Сега тъпата ти глава разбра ли какво имам предвид или имаш нужда от още пояснения тъпанарски.
  • #2
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти си рядко *** бе какъв 'фурор', това е първата по масова електричка с 4 врати и нормално купе и изглежда много добре. В момента в БГ има само една малка грозна електричка за 60 000лв. Ето това е безумие, а това тук е завършен автомобил за малко отгоре. В който влизат нормално 5 човека.
  • #1
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    43000 евро за Опел? Ако няма някакви държавни помощи при закупуване на такъв автомобил, тази кола ще е непродаваема. Да си купиш Опел, който нито ще е динамичен, нито ще е с комфорта на кола за тези пари само заради 1-2 литра по-нисък разход на гориво е пълно безумие. Ако Опел искаха да направят фурор с модела, трябва да му смъкнат цената поне двойно.