Той ще бъде разработен специално за пазара в Индия, но ще се предлага и в други страни. От Mercedes-Benz се надяват с тази стъпка да намалят разликата с BMW AG на вторият по темп на растеж автомобилен пазар на света.

В Индия Mercedes ще започне да предлага няколко по-евтини свои модели, включително и евтин SUV, за да отговори на произвеждания в страната компактен X1 SUV на BMW.
Баварската фирма е лидер в сегмента на луксозните автомобили в Индия, като заедно с Mercedes държат 70% от този пазар. Според изданието IHS Automotive, през тази година се очаква в Индия да бъдат продадени над 50 000 луксозни автомобили, а до 2015 техният обем ще нарасне три пъти.
По-ниските цени за индийския пазар са част от причините за успеха на BMW. Сега Баварската фирма предлага X1 (произведен в Индия) за 2.2 милиона рупии (около 70 000 лева), а това е поне два пъти по-ниска цена от тази на внасяния ML SUV на Mercedes. В Индия седанът C200 CGI Executive е моделът на Mercedes с най-ниска цена -2.58 милиона рупии (около 80 000 лева).


0