IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Маркионе:Решението за 54.5 мили е добро

Шефът на Chrysler и Fiat, Серджо Маркионе произнесе реч на семинар в САЩ, наречен 2011 CAR Management Briefing.

Маркионе:Решението за 54.5 мили е добро
Той изясни пред колегите си, че е напълно удовлетворен от решението да поеме ръководството на Chrysler, че е успял да върне държавните заеми 6 години преди срока.
 
Според него сливането на американската група и Fiat върви според плана. Маркионе заяви, че одобрява предложената норма от американското правителство, според която новите автомобили трябва да могат да изминават 54.5 мили с 1 галон гориво през 2025 г.(според европейските норми, това отговаря на 4.3 литра на 100 км.)
 
Маркионе даде за пример новото поколение на един от големите модели, Chrysler 300 който сега изминава 31 мили с 1 галон (7.6 литра на 100 км).и поясни, че има цели 14 години докато нормата влезе в сила, а това е доста време за да се промени разхода на гориво до поставените норми.
 
Маркионе заяви, че основен фактор в производството на автомобили през следващите години ще бъде Китай. Ако производството в Китай расте с досегашните темпове, за всички световни производители ще бъде сериозен проблем ако китайците изнасят дори само 10% от своята продукция, заяви Маркионе.
 
 
Интересен е фактът, че шефът на италианско-американската група използва за ежедневните си транспортни нужди Dodge Charger SRT8. „Може и да не е „зелен“ автомобил, но въобще не е лош избор, в крайна сметка имаме цели 14 години за да може дори SRT да отговори на нормите за разход“, каза Маркионе.
0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Batito ( преди 14 години )
    Искам ФИАТ който да прави пица пепероне и спагети куатро формаджи и това ще е бест селар хахахахахаахха напих се вечерееееееееееееее...........
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Batko ( преди 14 години )
    До Анонимния, ето малко инфо да почетеш:http://carscoop.blogspot.com/2011/07/shocker-chrysler-bringing-home-more.htmlКакто се казва Фиат са изпомпали всичките си пари за да усвоят крайслер с което отлагат много от премиерите си, зачети малко и коментарите.
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    nino ( преди 14 години )
    До 2025 са почти 15 години, което е ужасно много време когато се касае за технологии, a aмериканците вместо да мислят в насока "алтернативни източници", те ни сапунисват, че ще намалят разхода на колите си само и само да си продадат и последната капка петрол. А ние тук ще купуваме бензин на космически цени. Май вече не ***, ами ние сме робите на САЩ.
  • #6
    8 rate up comment 2 rate down comment
    123456 ( преди 14 години )
    И никой не плюе просто обсъждаме фактите!
  • #5
    11 rate up comment 5 rate down comment
    123456 ( преди 14 години )
    Каквво стъпване какъв щатски пазар? Всички пордават като луди в Китай където има постоянен растеж последните 20 години, а Маркионе продава 500 Фиат 500 на американците които печатат долари като луди за да се спасят! Е да му се невиди на Маркионе кой американец ще си купи Фиат Добло , като е свикнал да си кара Додж Рам-а !?
  • #4
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Стига сте плюли. Те поне търсят пътища за развитие и нови неща. С една лека гимнастика ще стъпят на щатския пазар много сериозно. Не като ВАГините с един модел и сто фейслифта и *** номера и скачащи маймуни по вратите на колите...
  • #3
    6 rate up comment 5 rate down comment
    123456 ( преди 14 години )
    Мдам ,но за какъв флагман на Ланча говориме? Та вече Ланча няма най-важната и отличителна черта, а именно решетката поне това да бяха оставили тея от Фиат и Маркионе.Скоро флагмана на Ланча ще е Ипсилон ако продължават така.
  • #2
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Batko ( преди 14 години )
    Човек взе ми думите от устата. Напълно подкрепям това което си написал. Сливането върви добре за концерна като цяло, но европеиските марки загиват, ето на Ланчиа фламанга вече си е чист Крайслер на Алфа фламанга ще го направят на Мазерати защото е по популярно в САЩ. Абе гледат се само икономически интереси за от днес за утре и никаква дългосрочна стратегия :(
  • #1
    20 rate up comment 6 rate down comment
    123456 ( преди 14 години )
    Тоя Маркионе освен за Крайслер за друго не мисли. Да хване да си погледне агонизиращите марки в Италия с постоянно понижаващите се продажби и загуби на пазарен дял вместо да гледа отвъд Атлантика.Вместо да ми обяснява как ще направи Чарджър малолитражка да престане да съсипва марки като Алфа ромео и Ланча