Това е почти два пъти повече от реализираната печалба през същия период на миналата година. Постигнатия резултат се дължи най-вече на силните продажби в Китай.

Приходите на Баварската фирма за второто тримесечие са 25.4 млрд. долара, докато през второто тримесечие на 2010 са 21.8 милиарда.
В изявление за медиите, шефът на BMW Норберт Райтхофер казва: „Първите 6 месеца на 2011 са най-добрите в цялата история на нашата фирма”.
Сред ключовите пазари за BMW освен Китай са и САЩ и Индия. В Китай продажбите са нараснали с 61%, в Индия със 107% и в САЩ с 18%.
Общо за второто тримесечие Баварската фирма е продала 450608 автомобила с марките на BMW, Mini и Rolls-Royce. Това е с 19% повече в сравнение със същия период на миналата година.
Сред най-добре продаваните модели са седана от Серия-5, SUV модела X5 и новото поколение на кросоувъра X3.


0