Шефът на Daimler Дитер Зетче (Dieter Zetsche), разпространи писмо до служителите на компанията, в което заявява, че Mercedes-Benz трябва да бъде най-добре продаваният премиум бранд в света.
"В дългосрочен план не може да се задоволим с това да бъдем трети, нито пък втори. Ние сме Daimler - трябва да бъдем далеч пред останалите! И ако това изисква нещо, което в момента нямаме, ние ще го открием и приложим", пише Зетче в писмото.
Mercedes-Benz отбелязва скок в продажбите си в световен мащаб, но конкурентите от BMW и Audi се справят по-добре. В момента Mercedes-Benz е третата най-добре продавана премиум марка, а Audi - втора.
"Успехът на нашите конкуренти трябва да ни мотивира още повече", отбелязва Зетче в края на писмото.


15