IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-доброто полугодие в 100-годишната история на Chevrolet

Продажбите достигат 2.65 милиона автомобила.

Най-доброто полугодие в 100-годишната история на Chevrolet

Продажбите на марката Chevrolet в световен мащаб през първите шест месеца на 2011 година възлизат на 2.35 милиона автомобила. Това е най-доброто като продажби полугодие в 100-годишната история на марката.

През първата половина на 2011 година компанията Chevrolet е продала с 286 499 автомобила повече от същия период на 2010 година, което представлява ръст от 14 процента на годишна база. В допълнение към това, Chevrolet отбеляза рекордни продажби през първото полугодие в редица държави, сред които и на ключови пазари като тези в Аржентина, Бразилия, Дания, Еквадор, Китай, Колумбия, Турция, Франция, Чили и Южна Африка.

През първата половина на 2011 година, американците регистрират ръст в продажбите в петте най-големи по обем за марката пазари:

 - САЩ, където продажбите бележат нарастване с 16 процента, следвайки девет последователни месеца на ръст в сравнение със същите периоди на предходната година

 - Бразилия, където продажбите нарастват с 0.4 процента в сравнение с най-добрите в историята резултати, отбелязани през 2010 година

 - Китай, на който пазар продажбите на компанията се покачиха с 15 процента, отбелязвайки най-доброто първо полугодие в историята

 - Русия, където продажбите отбелязват ръст от 54 процента, а марката запазва престижното място на най-продаваната интернационална марка в страната

 - Канада, където продажбите се увеличиха с 8 процента, изпреварвайки двойно общия темп на растеж на автомобилните продажби през последните 18 месеца

Голям принос за ръста на продажбите на марката Chevrolet в глобален мащаб има вълната от нови модели като компактния Chevrolet Cruze (330 000 продажби за първите шест месеца на 2011), минимодела Spark (100 000 продажби за първите шест месеца на 2011), новите малки модели Aveo/Sonic (150 000 продажби за първите шест месеца на 2011) и многофункционалния Orlando.

Към тях скоро на световните пазари ще се присъединят изцяло новият модел от среден клас Chevrolet Malibu, както и компактният пикап Colorado, чиито продажби ще стартират по-късно през тази година.

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    CTOMAHA ( преди 14 години )
    " глобален мащаб" Смешници и *** си българска дума и тя е "СВЕТОВЕН" ама трябва акъло
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Веселяк ( преди 14 години )
    няма да се дават на Крайслер я :)
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Веселяк ( преди 14 години )
    След такива добри резултати могат да подобрят социалната политика и да отпуснат по джойнт на служител дневно. На ударниците по два!
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Евала на корейците!Само това ще кажа.
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    123456 ( преди 14 години )
    Добре де можеби грешно се изразих автомобилното подразделение на Деу винаги е било част от ГМ! Даже още се движат по улиците модели близнаци на ГМ от 80-те години под имената Понтиак Леманс,Опел Кадет, Деу Рейсър!
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    flyzepp ( преди 14 години )
    do 123456: Деу никога не са били част ог GM. Просто GM имаха акции..., както беше със Subaru, Suzuki и много други. За GM обаче имаше много смисъл да купят заводите на Деу, поради ред причини... Не напоследно място една такава причина е, че в Азия се карат изключително азиатски автомобили и че корейският работник е страшно дисциплиниран. Цената разибра се е била повече от разумна:) пък и както знаем GM бидейки до голяма степен държавна компания винаги може да вземе още някой заем:)
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    flyzepp ( преди 14 години )
    Круз, орландо, соник/новото авео, нямат нищо общо с Деу. Както и в заводите не е останало нищо от Деу. Споменатите модели са доста интересни, тъй като са разработвани от международни екипи (Корея, Австралия, Германия, Щатите)Всъщност Шевролет отчитат като голяма грешка факта, че закупувайки вече фалиралите Деу продължиха да продават модели като Лачети и Матиз, но брандирани като Шевролет. Резултатът е, изказвания като по-долу, както и това, че много хора си мислят, че марката е Корейска.
  • #7
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ноу-хауто на Деу е Опел Кадет и някои мотори на Хонда...
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    123456 ( преди 14 години )
    Какво ноу-хау какви 5 лева!? Деу винаги са били част от ГМ. А това ,че в момента лепнаха логото на Шеви на южнокорейските модели явно действа положително и не са сбъркали с този ход от ГМ! Само бие по реномето на чисто американски насочените Шевролети,но какво да правиш глобализация!
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    mi mnoooo taksita beee.... :D