Производителите на автомобили трябва да се занимават повече с основната си дейност. За това говори и фактът, че за повечето купувачи високите технологии в интериора не са главен приоритет.

Трябва да се намери баланса при създаването на интериора, той не бива да е много усложнен, трябва да бъде лесен за използване и да има добър интерфейс.

Шон Джонсън казва, че автомобилната индустрия не може да се състезава по иновативност с компютърната. Технологии които са радикално нови в автомобила при закупуването му само след 2-3 седмици вече ще са стари. Някои концепции на Citroën, като Hypnos например, имат радикални интериори.

Фирмата ще продължи да прави иновации в интериора, но няма да се състезава с Apple, заяви Джонсън. За бъдещите разработки на интериора на автомобилите на френската фирма може да се съди по серията DS, казва дизайнерът.


1