Възроденият VW New Beetle често се определя като женска кола, което явно не се харесва на шефовете във VW. За да променят този стереотип, немците са направили представеният през април тази година нов "бръмбар" по-привлекателен за мъжете.
"Новият Beetle предлага повече стил и повече мускули, което се надяваме да се харесат на мъжете. Базовата версия разполага с повече мощност (+ 20 к.с.), а скоро ще има и гореща версия", заявяват от VW America.
Статистиката за продажбите на вече стария New Beetle показва, че 66% от купувачите му в САЩ са жени. Очакванията за новия VW Beetle предвиждат продажбите да бъдат поделени по равно между двата пола, а средната възрастова граница на клиентите да бъде 36 години. В момента средната възраст на собствениците на модела в САЩ е 58 години.
С новия модел компанията също така иска да популяризира колата в Европа и Китай. Старата версия, която се появи през 1998 година е намерила 72% от клиентите си в САЩ.


13