IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото поколение на Opel Combo

Opel представи новото поколение на лекотоварния Combo.

Новото поколение на Opel Combo
За разлика от предходните поколения на този модел, които се правеха на платформата на Corsa, сега модела се сглобява на платформата на Fiat Doblo. Договорът между General Motors и Fiat беше подписан миналата година.
 
 
Новият Opel Combo ще има две модификации – пътническа и лекотоварна. Фургонът ще бъде предлаган с две височини на каросерията (1.85 и 2.1 м), а също така с къса или дълга колесна база – съответно 2755 и 3105 мм.
 
При късата версия дължината на модела е 4390 мм, при втория 4740 мм. Пътническите версии ще предлагат пет или седем места, съответно при късата и дълга база. При пътническата версия има две задни врати, които при фургона могат да се поръчат срещу доплащане.
 
 
Максималният обем за багаж при новият Opel Combo e 4.2 м3, а товароподемността е 1000 кг. Новият Combo ще се предлага с бензинов двигател с обем 1.4 литра и мощност 95 к.с. Ще има и вариант работещ с природен газ, при него мощността ще бъде с 25 к.с. по-висока.
 
Дизеловите двигатели ще бъдат три – с обем 1.3, 1.6 и 2.0 литра, които ще имат мощност, съответно 90, 105 и 135 к.с. В зависимост от двигателя, трансмисията ще бъде механична с пет или шест степени или с роботизираната Easytronic. Всички версии без тази на природен газ ще имат и системата “start & stop”.
 
Продажбите в Европа ще започнат от есента на тази година.
 
0 от 500
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    хлопи
  • #26
    3 rate up comment 2 rate down comment
    passatora ( преди 14 години )
    Ima ne6to mnogo retro v dizaina ! Xaresva mi!
  • #25
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ох на мама хлопела :)
  • #24
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 14 години )
    До другия Анонимен: за двигателя 1.3 Мултиджет зависи от това за какво ти трябва? Ако правиш разносна търговия или го управляваш предимно в градски условия - това е точния двигател - 6-6,5 л. дизел. Вече за извънградско и магистрала е слаба работа и консумира много. Просто трябва добре да се прецени първоначално за какво основно ти трябва автомобила, аз затова имам 2 различни вида баничарки. Работата ми го налагаше.
  • #23
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 14 години )
    до Анонимен: - Хахаха! Точно така стана!
  • #22
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Добло некога не е блестяло с дизайн даже бих казал ,че си е най-грозната баничарка откадето и да я погледниш ,но за сметка на това е функционален и с доста добри експлоатационни характеристики. Дългана версия на доблото товари най-много от всичко предлагано на пазара в този клас. Само смея да твърдя ,че 1.3 дизела не е неговия двигател слаб ми се вижда.
  • #21
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    FIATOPEL,TOVA E KOLATA :))
  • #20
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 14 години )
    ... управлява в градски условия. Като цяло ще се опитам да направя един тестдрайв на новата метанова версия. С моето метаново Комбо направо се родих колко малко пари харча за гориво. Друга приятна изненада бе, че има доста нисък коефициент на съпротивление и е икономично като разход. Оказа се, че е и много по-стабилно в завоите от другите модели, тъй като метановите бутилки отзад подобряват баланса на теглото. Новата версия ми изглежда тумбеста и се чудя дали ще е толкова динамична.
  • #19
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 14 години )
    ... наистина се цели само да се увеличават печалбите. Просто пазарна политика. :(до И: Фиат винаги са били много в час в сферата на лекотоварните автомобили. Твърдението ти е глупаво! Мовано и Виваро, никога не са били нещо по-различно. Напротив Комбо си беше собствена разработка. Мовано и Виваро са Рено Мастър и Рено Трафик с емблема на Опел.До Анонимен с Кедито: Ами на мен ми е по-добре 800 кг. да си ги закарам с баничарката, отколкото с буса. По-нисък разход на гориво и по-лесно се ....
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 14 години )
    ... Доблото обаче си е типичен бус, докато Комбото е автомобил с висок покрив. Поведението на пътя, настройките на волана и окачването са по-близки до тези на колите. И към двата модела изпитвам трепет като ги карам. Тъкмо се, чудех от коя марка да си избера при нов модел и ето, че не ми оставиха избор. Знаех, че Tofas ще правиновото Комбо като се надявах да променят дизайна, а то се случи точно като с Виваро - Рено с емблема на Опел. Новият външен дизайн на Доблото е отвратителен .....