IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ferrari забрани на Pininfarina да прави Lancia Stratos

Ferrari забрани на Pininfarina да се занимава с разработката на новия Lancia Stratos.

Ferrari забрани на Pininfarina да прави Lancia Stratos
Засега тази съвременна версия на легендарния автомобил съществува само в една версия, а в момента има изявено желание от над 40 клиенти за закупуване на такъв автомобил.
 
 
В официално съобщение до медиите от  Ferrari се казва, че „не се разрешава на ателието Pininfarina или на други доставчици, свързани с марката Ferrari, да се занимават с производство на съвременната версия на Lancia Stratos”.
 
Проблемът идва от там, че за серийната версия на новия Stratos се планираше да се използва платформата на модела Ferrari F360 или F430.
 
Ателието Pininfarina официално беше обявило че ще се занимава с разработката на новия Stratos само след като получи писмено разрешение от Ferrari.
 
На официалният сайт на новата Lancia Stratos се появи съобщение, че сега се водят преговори с друг производител и с други доставчици на части и компоненти за този автомобил.
 
Сега съществуващата уникална версия е създадена от Pininfarina на платформата на Ferrari F430 Scuderia и има двигател V8 к обем 4.3 литра и мощност 540 к.с. Тази версия ускорява от място до 100 км/час за 3.3 секунди, до 200 км/час за 9.7 секунди. За сравнение Ferrari 458 Italia и Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera ускоряват до 200 км/час съответно за 10.4 и 10.2 секунди.
0 от 500
  • #15
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Вместо от Фиат да поставят под напрежение марките си те се опитват да не ги притесняват. Ако има вътрешна конглокенция резултатите винаги са по високи. Вагените в това отношение са много стриктни. И освен че поддържат всичките си марки, дори ги доразвиват и въвеждат в нови категории. Кой ти е очаквал джип Порше, четириврато Порше лимузина или дизелово Порше? А сега не смогат с поръчките на Кайен и Панамера. Този проект на Pininfarina бе просто задължителен.
  • #14
    4 rate up comment 11 rate down comment
    bai ivan ( преди 14 години )
    български комплексари, използването на изключително тъпо звучащата дума КОНГЛОКЕНТ не ви прави да изглеждате по-интелигентни, НАПРОТИВ!
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Stratos ( преди 14 години )
    ТОВА НЕ Е РАЗРАБОТКА НА ФИАТ! A на един немски богаташ, който си е наел пининфарина и преработва ферарита! По-долу ви го казаха! Прави реплики на Ланча Стратос от ферари Ф430. Да се бяхте информирали, като сте такива фенове! И аз карам Ланча!
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    taq vtorata versiq beshe tolgova grozna che ne znam kak izobsto e stignala da konveir...
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    The Fan ( преди 14 години )
    Обичам италианските автомобили и карам две Ланчии, затова страшно ме боли като гледам как се съсипва тази марка. Как политиката на Фиат превръщат една автомобилна икона в посмешище. Марка с такава славна история е поставена на колене и е на път да изчезне от пазара. Жалко. Та тази кола която забраняват дори не е под марката Ланча тя използва само името "Стратос" толкова ли ги е страх че ще възкръсне едно име? Затова ли забраниха на Ланча да прави спортни коли? Символа HF вече дори не използват.
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    //// Донякъде си прав, но преди 20 години инженерите правещи Ферари и тези на Ланча бяха един екип. Някъде около интегралето Фиат Груп реши ,че неможе Ланча да е по добра от Ферари и започнаха да я комерсиализират. Не случайно на някой версий на Интегралето му казват "Ferrari killer". И отново тъжно е политиката на алчните чичковци как затрива толкова дълга история на една марка. Случва се не само при Ланча, а по цял свят. R.I.P.
  • #9
    8 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Но тъпата политика спрямо марката на ФИАТ ГРУП в последните 20 години просто убива една прекрасна марка . Направиха по подобия на ВАГ, една марка от уникална - комерсиална ... Жалко , дано земат да се осъзнаят ,че ме е яд да гледам какво правят!
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Е това вече е тъпо. Може ли да направиш такъв прекрасен автомобил и да забраниш производството му. Фен съм на Ферари, но тази постъпка е малко комплексарска ... Защото като гледам не им е проблем 40 бройки по конвейра да пуснат на платформата F430 и няма да им спре производството. Жалко е в какво се превърна света заради едните пари и е ЖАЛКО последователите на ФЕРАРИ ЗАБРАВИХА КОЙ ГИ НАПРАВИ МАРКА навремето ! Ланча , винаги е била ръка за ръка с Ферари да не кажа ,че и пред тях навремето!
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 14 години )
    И явно наистина този автомобил се явява конглокенция на Ferrari и за това може да се опъват. :) Ето и тук има малко инфо :)Надявам се този път Аутомедеия да не ми изтрит коментара с техния линк :)http://***.automedia.bg/news/article_10355.html
  • #6
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Вътрешна конглокенция е това,което значи,че отделните фирми под шапката на Фиат имат свобода за много от решенията си а не като при ФауВе каквото каже компанията майка това става.Иначе жалко,ако действително се провали направата на нов Стратус-автомобил легенда.Ферари действително има за какво да ги е страх-по-бърз автомобил,на доста по-ниска цена,по тяхна технология.Страх лозе пази.