Всеки от вариантите е комбинация на бензинов двигател, който се използва само за зареждане на акумулаторите по време на движение и електромотор (при една от версиите обаче, задвижва задните колела).
Всяка от версиите може да измине с едно зареждане около 1000 км. и има вредни емисии от около 50 г/км. Първите две версии ще бъдат монтирани за тестове на хечбека Volvo C30 Electric, като при него ще бъде намален обемът на акумулаторите за да се даде възможност да се монтира бензиновия двигател и резервоар с вместимост 40 литра.
.jpg)
При първата версия на хибридния автомобил ще се монтира бензинов двигател с мощност 60 к.с., който ще бъде с 3 цилиндъра и ще се разположи под пода на багажника.
Електрическият мотор ще има мощност от 111 к.с. Водачът ще може сам да избира къде да се насочи генерираната електроенергия, за захранване на електродвигателя или за зареждане на батериите.
Втората хибридна система има сумарна мощност от 301 к.с. При тази версия задните колела се задвижват от бензинов турбодвигател с мощност 190 к.с., а предната ос се движи от електромотор с мощност 111 к.с. Трансмисията е автоматична с 6 степени.
Според информацията на производителя, тази хибридна система ще позволи на Volvo C30 Electric да ускори за 5.9 секунди, като с едно зареждане ще изминава също 1000 км.
Третата версия е почти като втората, но ще бъде монтирана вместо на C30, на комбито V60. Наред с това бензиновият двигател и електромотора ще бъдат монтирани заедно в предната част на колата. До 50 км/час този автомобил ще се движи само на електроенергия.
Бензиновият двигател ще се включва за зареждане на акумулаторите само при по-висока скорост. Само с електроенергия V60 ще може да изминава с едно зареждане по 50 км.


5