Вчера Renault Nissan България представи резултатите си за първото полугодие на 2011 година. Продажбите през първите шест месеца на годината са повече от успешни и за трите марки на алианса, чийто пазарен дял достига рекордните 16,93%.
Dacia завършва първото полугодие с рекорден резултат от 7,92% - близо 1% повече спрямо 2010, като така заема 4-то място на пазара, изпреварвайки Skoda. Renault с пазарен дял от 6,01% се изкачва с две места в класацията пред Citroen и Chevrolet. Nissan отчита ръст от 0,09% в пазарния си дял спрямо същия период на миналата година и остава лидер в сегмент SUV1.
В различните сегменти, Logan Van е номер едно при малките ванове, а Master – при големите. Duster потвърждава мястото си в топ 3 за SUV1 сегмента с 2 доставки по-малко от Nissan Qashqai и 34 от Kia Sportage. Twingo, който в края на годината ще получи рестайлинг също защитава позицията си в топ 3 на А сегмент, а Dacia, с Logan и Sandero, по традиция е в челната тройка на В сегмент. Renault с гамата Megane и Fluence се позиционира на 4 място в С сегмент.
Nissan oт своя страна отчита 309 продадени автомобила и пазарен дял от 3%, което представлява увеличение от 0,09% спрямо същия период за 2010 и 58 автомобила повече. Qashqai се позиционира на второ място в сегмента на SUV1, а атрактивния Juke - на четвърто (105), след Kia Sportage (166), Qashqai (134) и Duster (132).


5