Уникалната модификация е създадена на базата на T6 R-Design и има спортна изпускателна система и лети джанти с размер 19 цола от Heico, с гуми от Pirelli.
От своя страна от фирмата Polestar са „пипнали” електронното управление на двигателя (ECU). Това позволява на трилитровият турбодвигател да предлага 325 к.с. (242 kW) и максимален въртящ момент от 480 Nm. Това е повече с 25 к.с. и 40 Nm в сравнение със стандартния модел.
От Volvo вече съобщиха, че през 2012 ще пуснат „горещия” R-Design на S60 с модернизирания редови двигател с 6 цилиндъра, който ще има мощност от 325 к.с. и максимален въртящ момент от 480 Nm.
Очевидно и при горещата версия ще бъде използват получения резултат от Volvo, Polestar и Heico при разработката на „Performance project”.