Това е станало в Република Южна Африка. Сега изданието публикува много подробна информация за автомобила, чиято световна премиера ще бъде през септември във Франкфурт.
.jpg)
От американското издание потвърждават информацията, че дължината на автомобила е увеличена с 56 мм до 4490 мм, колесната база също е удължена с 10 мм (2360 мм), а височината е намалена с 12 мм. Наред с това са намалени предния и заден превес, съответно с 33 и с 12 мм. Трябва да напомним, че колесната база на 911, която се променя едва за 4-ти път, се увеличава, за да може да се монтира хибридна система на автомобила.
.jpg)
Хибридната версия ще се появи на пазара в Европа през 2016 година. Porsche 911 от ново поколение ще има в конструкцията си многобройни детайли от алуминий, което ще намали теглото на автомобила с около 25 кг.
Усилена стомана ще се използва само там, където е нужно за защита на пътниците. Вместо хидроусилване на волана, както е при 911 от 1989 година насам, сега вече ще се използва електрическо усилване от фирмата ZF.
Двигателят с обем 3.6 литра, който сега се монтира на базовото Porsche 911, ще бъде заменен с агрегат имащ обем 3.4 литра и 6 цилиндъра. При него ще се монтира системата за директно впръскване на горивото, която е позната от Boxster S.
При 911 двигателят ще предлага 350 к.с. За модификация Carrera S ще се използва двигател с обем 3.8 литра с мощност 400 к.с. Всички двигатели използвани при новата генерация на 911 ще имат по-нисък разход на гориво с12 до 15% в сравнение с аналогичните агрегати сега.
Според Inside Line, двигателите ще се комбинират с роботизирана трансмисия с два съединителя и 7 степени от ZF, така и механична скоростна кутия със 7 степени , също от ZF.


0