IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подробности за 911

Кореспондентът на изданието Inside Line е взел участие във финалното изпитание на новата генерация Porsche 911.

Подробности за 911
Това е станало в Република Южна Африка. Сега изданието публикува много подробна информация за автомобила, чиято световна премиера ще бъде през септември във Франкфурт.
 
 
От американското издание потвърждават информацията, че дължината на автомобила е увеличена с 56 мм до 4490 мм, колесната база също е удължена с 10 мм (2360 мм), а височината е намалена с 12 мм. Наред с това са намалени предния и заден превес, съответно с 33 и с 12 мм. Трябва да напомним, че колесната база на 911, която се променя едва за 4-ти път, се увеличава, за да може да се монтира хибридна система на автомобила.
 
 
Хибридната версия ще се появи на пазара в Европа през 2016 година. Porsche 911 от ново поколение ще има в конструкцията си многобройни детайли от алуминий, което ще намали теглото на автомобила с около 25 кг.
 
Усилена стомана ще се използва само там, където е нужно за защита на пътниците. Вместо хидроусилване на волана, както е при 911 от 1989 година насам, сега вече ще се използва електрическо усилване от фирмата ZF.
 
Двигателят с обем 3.6 литра, който сега се монтира на базовото Porsche 911, ще бъде заменен с агрегат имащ обем 3.4 литра и 6 цилиндъра. При него ще се монтира системата за директно впръскване на горивото, която е позната от Boxster S.
 
При 911 двигателят ще предлага 350 к.с. За модификация Carrera S ще се използва двигател с обем 3.8 литра с мощност 400 к.с. Всички двигатели използвани при новата генерация на 911 ще имат по-нисък разход на гориво с12 до 15% в сравнение с аналогичните агрегати сега.
 
Според Inside Line, двигателите ще се комбинират с роботизирана трансмисия с два съединителя и 7 степени от  ZF, така и механична скоростна кутия със 7 степени , също от ZF.
 
0 от 500
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    trex ( преди 14 години )
    Интериора кърти! М-м-м-ммм вкусно.
  • #3
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    7ма предавка ще е само за икономия на дълъг път или магистрали. Хората много бързо ще свикнат. Навремето не съм чул някой да се оплаква като минаха от 4ри на 5-скорости, после 6 сега и седма ще приемат. Шофьора не мисли като сменя предавките това става механично, аз никога не мисля на коя предавка съм когато карам, просто преценям според ситуацията на пътя дали да намаля с една или да увелича с една предавките.
  • #2
    9 rate up comment 0 rate down comment
    delta ( преди 14 години )
    Велика кола ... Но малко неми се връзва кака колата е пораснала със 56мм на дължина, междуосието със 10мм а надвесите са намалени ... Елементарната геометрия показва че би трябвало да е обратното ... Вероятно човека със Загорката в ръка е трябвало да напише тук 100мм, а в статията за Фокуса - 10 мм, просто им е разменил местата, стават такива работи...
  • #1
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Стефан ( преди 14 години )
    Е стига де ръчна скоростна кутия с 7 степени - не са ли малко множко ?! Автоматика както и да е - може и с 8-9 да го направят с цел икономия, но ръчката ти няма да знаеш на коя скорост си.