Това трябва да се случи през следващите 6 години, като ще стане за сметка на пускането на нов модел средно на всеки 6 седмици.
Според сега действащият средносрочен бизнес план, наречен Nissan Power 88, японският производител трябва да повиши оперативната си печалба на 8% до 2017 година. През 2010 Nissan има дял от 6.1% на световния пазар и оперативна печалба от 6.1%.

Шефът на Nissan, Карлос Гон обяви, че следващата фаза на растежа през идните 6 години трябва да доведе до увеличаване на пазарния дял и на печалбата на фирмата. Това ще стане благодарение на вече направените големи инвестиции на Nissan в Индия и Русия, на новите технологии, включително и новата платформа с ниска цена "V-platform", предназначена за малки автомобили.
„Това се случва за първи път да прилагаме толкова офанзивен бизнес план”, заяви Гон на пресконференция в Токио. В средносрочен план, Nissan планира да построи завод с капацитет 200 000 автомобила на година в Бразилия. Гон обяви, че целта е алиансът Renault-Nissan да стане част от най-големите производители - Toyota Motor Corp., General Motors Co. и Volkswagen AG.
В момента френско-японският алианс преговаря за мажоритарния пакет на руската АвтоВАЗ. Общото производство Renault, Nissan и Авто ВАЗ през миналата година е 7.276 million автомобила, което подрежда групата на трето място в света. Групата възлага огромни надежди на електромобилите, като в новия бизнес план е предвидено да бъдат продавани след 6 години по 1.5 милиона на година.


6