Групата определено постига успехи в Европа, особено с подразделението си Jeep. Точно както Fiat използва Chrysler за да постигне успех в Америка с моделите които продава там (засега само Fiat 500, но скоро и модели на Alfa Romeo), така и Chrysler използва Fiat за да навлезе в Европа, но също така и в Китай.

През тази година Chrysler очаква да продаде около 40 000 автомобила в Китай, главно модели на подразделението Jeep. Сега обаче е поставена задача да се използва смесеното предприятие на Fiat и Guangzhou Automobile Group, за да се даде достъп на Chrysler не само до китайския пазар, но и до производството на автомобили в Китай.
Сега Chrysler внася моделите си от заводите в САЩ или Канада. Това е доста по-скъпо от производството в самия Китай, нещо което съперниците от General Motors отдавна правят в Китай.
Макар и Chrysler да сглобява един по-стар модел в Китай (Dodge Caravan), сега проектът е да се правят там нови модели, включително кросоувъри и SUV модели, за да увеличат дела си на най-големия световен пазар на автомобили.


3