fallback

Audi строи писта за изложението във Франкфурт

Следва примера на BMW от 2009 година.

На предстоящото изложение във Франкфурт Audi ще представи редица нови модели на щанда си. В допълнение ще построи и писта за тест-драйв и различни шоу програми. Съоръжението ще бъде с дължина 400 метра, като на него ще се провеждат тестове на всички модели на марката, включително и на състезателни машини. "Ще направим силно представяне", заяви шефът на Audi Рупърт Стадлер (Rupert Stadler). "Ще бъде грандиозно, вълнуващо, невиждано архитектурно творение с истински "уау ефект", допълни той. Както изглежда немските производители се конкурират на всички възможни фронтове. Освен с модели и двигатели германските премиум марки се съревновават и с изложбените си площи на най-голямото домашно изложение. Първи с подобно съоръжение бе BMW през 2009 година също във Франкфурт, когато щанда на групата бе организиран като тест писта, а Mercedes-Benz последва примера почти светкавично. Тазгодишното автомобилно изложение във Франкфурт ще се проведе между 15 и 25 септември.

Тагове:
fallback
  • #33
    Анонимен ( преди 13 години )
    Алоооо... na selo ste vikash pitch. Tuka ima i kulturni hora. Puk kato pogledam vsichko v kushti ne e ot USA a ot china...made in china - sestash li se, sigurno i gashtite ti sa ot tam. ama maluk si oste ne si sve prosvetlil - ima vreme
  • #32
    Анонимен ( преди 13 години )
    Друг пък откри коя била най-технологичната нация!Алоооо - я да погледнеш какво имаш пред погледа си и под пръстите си. Ами вътре в устройството? Или ще питаш Гугъл. Най-технологичната държава се казва Съединени Американски Щати! И има само една която й съперничи и тя се казва Япония. А това, че някой в Германия добре усъвършенства до болка познати технологии - това не важи! Те дори францизите са по в крак с новите технологии. Виж кой проектира и строи европейските самолети. Птици, не охлюви!
  • #31
    Анонимен ( преди 13 години )
    Някакъв *** по-долу доказа, че 4х4 било по-лошо и Ауди печелели ВЪПРЕКИ, че били с 4х4.Че кой ги кара да са с 4х4, бе мозък? И хайде да напишеш едно писмо до Нисан да махнат 4х4 от G-TR. Пък и всички рали автомобили, те откъде да знаят, че ако махнат 4х4 ще са по-бързи. За писта със завои и големи мощности 4х4 е по-доброто. Да, вреди на динамиката, но при екстремно каране за какво ти е тази динамика само в колелата, но без контакт с пътя???
  • #30
    Анонимен ( преди 13 години )
    VW винаги са били такива - гледат от другите и взимат наготово. Действат по този начин от петдесет години.
  • #29
    Анонимен ( преди 13 години )
    АУДИ И БМВ феновете трябва да си подадат ръка и да не се плюят по форумите, защото и двете марки са немски, на най-технологичната нация в света. И двете марки правят страхотни модели и като цяло са далеч по-напред от японските и корейските масовки, които единствено с по-ниските си цени успяват да реализират добри продажби. Впрочем обикновено се сравняват двете марки, япончетата ги сравняват с тях, само когато става дума за продажби.Разбира се, че като са по-евтини ще се купуват повече!
  • #28
    Анонимен ( преди 13 години )
    ne se karayte qsno e ednite sa glupaci a drugite - ne... (za bg govorq)
  • #27
    Анонимен ( преди 13 години )
    Имам предвид 4Х4 увеличава теглото и намаля динамиката и ускорението. Тоест, 4Х4 не е хватка за по-добра динамика а напротив намаля динамиката . Или заключението трябваше да е , че въпреки 4Х4 Ауди успяват да се справят доста добре.
  • #26
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тоя е доста глупаво момче изцепка: "Ускорение от 0 до 100 лесно се постига" лелеее. Другата изцепка:"Някои с хиляда хватки - алуминиеви купета и 4х4 не могат да настигнт други". То тъпоглавото дори не разбрало че 4Х4 намаля динамиката и ускорението и разхода включително и теглото. *** трябваше да напишеш, че въпреки 4Х4 те успяват да постигнат добри резултати.
  • #25
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тоя разби със заключение: Ускорение от 0-100км. лесно се постигало! Толкова лесно, че БМВ успяха едва преди 6г. да слязат под 5 сек. щото е много лесно. Верно тъпеят някой фенчета.
  • #24
    Анонимен ( преди 13 години )
    Времето почти същото! На кое? Ти можеш ли да мислиш, времето на стандартно Р8 е по-добро от това на състезателно пистово М3, спецялна разработка с увеличени коне и свалено и то с доста тегло като липсват много неща от стандарно М3, за да се намали още повече теглото,спортни дифузьори,спойлери,прагове, по-малък просвет. Това е пистова версия Стандартното М3 е далеч от това време, но пък има почти едно и също време с РС4 което е с 5 години по-стар модел от М3. С две думи нищо особенно.
fallback
Последни