IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

20 нови или модернизирани модели на Ford в Европа

Ford Motor Co. планира да повиши продажбите си в Европа като пусне 20 нови и модернизирани модели.

20 нови или модернизирани модели на Ford в Европа
Това ще стане само в рамките на следващите 3 години, се казва в специално съобщение на фирмата до медиите. За да се постигне това, от Ford ще открият и много нови работни места.
 
 
В завода на фирмата в испанския град Валенсия ще бъдат назначени най-много нови работници, около 300. Общо в заводите на марката в Германия ще бъдат отворени още 200 работни места, а нови заети ще бъдат назначени също и в Румъния и Турция.
 
От управлението на Ford Европа заявиха, че „скоро ще се появят на пазара много интересни модели и че Ford предприема правилните действия за да увеличи продажбите си в Европа”. От Ford планират ръст и на глобалните си продажби, поради повишеното търсене на по-малки автомобили, особено в Азия. Очакванията са, до 2015 година, Ford глобално да продава по около 8 милиона автомобила годишно по-света.
 
В същото време главният финансист на групата Ford, Люис Буут съобщи, че през второто тримесечие на тази година ще бъде намален общия дълг на групата с 2.6 милиарда долара.
 
Стана ясно, че новата експанзия на Ford включва и нови поколения на пътническата версия на Transit Connect , на кросоувъра Kuga, както и новия B-MAX, който ще се прави в Румъния. В завода в Заарлуи, Германия ще се прави новото поколение на Focus, което този път ще има и електрическа версия.
0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Въпрос на вкус. Лично аз не разбирам, защо сегашният Фокус ти харесва повече. Та той е вече нещо стандартно и изглежда отдавна демоде. Не съм виждал новият Фокус на живо, но на снимки ми харесва. Дано все пак не е като новата Астра, която на живо никак, ама никак не ме жегва. Колкото пъти видя Астра, толкова пъти се заглеждам подробно и се чудя, как тоя автомобил е спечелил толкова награди за дизайн.
  • #23
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Михаил ( преди 14 години )
    Форд е моята любима марка. Сегашният Фокус обаче ми харесва повече от бъдещия. Дано по-следващото поколение на Фокус да има по-добър и изчистен дизайн!
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    @до: Хенри Форд, казах каквото имам да казвам за ТАТА. ТАТА не се продава в Европа, затова отпада. Когато покрие всички стандарти и се появи на пазара, тогава ще говорим. Ти още малко ще искаш да сравняваш някоя рикша с Мерцедес. Какво е определението ти за автомобили? Защото в Европа имат тояни и ясни критерии за това. Не съм виновен аз, че мозъчният ти потенциал е толкова малък.
  • #21
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    До ***. Да, бих предпочел Дачия пред 5 годишен Мерцедес. Да видим, какво може да се вземе до 5 години и 15000 лева. Почти нищо. Или може би нещо - А класа на 60 000 км: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11307722019969889&f1=details
  • #20
    7 rate up comment 1 rate down comment
    fory ( преди 14 години )
    Оле ле,другите говорят за печалби,Форд имат 2.6 млрд. дълг.Окончателно ми се сринаха в очите,нещастници!Да си припомним изстраданата истина : *** И ФОРД НЕ БОЛЕДУВАТ.ТЕ НАПРАВО УМИРАТ! Банално,но вярно.По-далече от тази марка,по-малко главоболия!Спазвам правилото я и съм супер!
  • #19
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Михаил ( преди 14 години )
    Да, но защо към екстрите трябва да вървят противните нископрофилни гуми? Човек трябва да е много глупав, да си вземе такива за каране по нашите пътища.
  • #18
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    На 20 и аз май така разсъждавах.Екстрите са си екстри,за да може всеки влязъл в колата да се чувства добре.И не е съвсем вярно,че колите натъпкани с екстри по-често се развалят.Вземи една Тойота Приус.Още в базово оборудване е натъпкана с екстри,а се води за една от най-надеждните коли навсякъде по света.Дори германците го признаха.Ами Мазда6 същата работа.Вземи се поинтересувай малко повече!А и екстрите са си една благинка.Хубава музика,темпомат,системи за сигурност,клима-аутомат и т.н.
  • #17
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Михаил ( преди 14 години )
    На 20 съм и въпреки това предпочитам базови модификации, така че възрастта няма значение. С тази огромна решетка отпред като на Пежо хич не ми харесва. А и тази огромна емблема седи не на място. Досегашния Фокус е доста по-готин.
  • #16
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Михаил ( преди 14 години )
    Да допълня - определено повечето автомобили изглеждат по-изчистено с базово оборудване. Аз предпочитам изчистен дизайн, не някакви лъскави джанти и лайсни. За съжаление за хората, предпочитащи базови модели възможностите стават все по-малки. Защо са ти един куп екстри, като климатик ти стига? Колите, натъпкани с всевъзможни екстри се развалят по-често.
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Михаил ( преди 14 години )
    Възрастта не е от значение, всеки човек има различни предпочитания. Аз предпочитам базово оборудване без никакви екстри освен климатик и стоманени джанти с тасове и нисък цолаж. Хич не си падам по лъскавите алуминиеви джанти с нископрофилните гуми - не са за нашите пътища! А сегашния Фокус ми харесва повече от този новия на снимката, който има предница като на Пежо.