IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов базисен двигател за Alfa Romeo Giulietta

Базисен двигател за Alfu Romeo Giulietta скоро ще бъде бензиновият 1.4T (77 kW).

Нов базисен двигател за Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo разширява предлаганите двигатели с модела, като новият бензинов 1.4 T ще се превърне в основен за Giulietta. Мощността му е 105 к.с. (77 kW), а максималният въртящ момент 206 Nm.
 
 
С новия мотор Giulietta ще ускорява от място до 100 км/час за 10.9 секунди, а максималната й скорост достига 186 км/час. Според производителите, с новия двигател Alfa Romeo Giulietta ще има среден разход от 6.4 литра на 100 км и вредни емисии от СО2 149 г/км. В градски условия разходът е 8.6 литра на 100 км.
 
 
Да напомним, че досега базисен за Giuliettа беше също двигател обозначен като 1.4 T, но с мощност 88 kW. Очевидно от фирмата са решили да намалят мощността на двигателя, за да постигнат по-нисък среден разход на гориво и за да се намалят средните за флотилията на Alfa вредни емисии от СО2.
 
 
Двигателят отново е без променливото газоразпределение MultiAir. Ще се появи в модел 2012 на Giuliettа и ще има официална премиера на автомобилния салон във Франкфурт тази есен.
 
Малко по-късно, вероятно ще се появи и версия с нов двигател, отново атмосферен, отново с обем 1.4 литра, но този път със системата за променливо газоразпределение MultiAir. 1.4 16v MultiAir има също мощност от 77 kW, но максималният въртящ момент е 130 Nm. Сега той се монтира на Alfа Romeo MiTo и на Fiat Punto Evo.
 
 
Двигателят на Fiat 1.4 16v MultiAir се предлага и с други версии на мощността, при Fiat Bravo и Lanciа Delta 103 kW, при Alfа Romeo Giulietta дори 125 kW.
 
0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Пацо ( преди 14 години )
    *** сте половината "разбирачи", а АМ са неграмотници. Цялата работа е че единия двигател е с турбина и без променливо газоразпределение а другия 2012г ще е атмосверен с променливо газоразпределение. Проблема идва че не знаят какво пишат и по точно частта "отново атмосверен" просто 1.4Т е турбооооо. Проверявайте малко като не разбирате 206Нм от 1.4 атмосверка няма как да се извадят.
  • #14
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Radical ( преди 14 години )
    Както винаги - Алфа красива,но чуплива, нискокачествена и непрактична.
  • #13
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Alfu Romeo redaktiraite tova
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Веселяк ( преди 14 години )
    Разликата между кое, умнико?Не проумя ли, че няма как от два еднакви двигателя ( на около 90% ) този с по-нисък въртящ момент да има повече kW.Мощността се смята по тази формула:P=T.w.(1/7124)Т - въртящ моментв - обороти/минОх, какво се разправям и аз с теб...
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    тЪптЪпактЪпации т.н.кой ли е тЪпака?
  • #10
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Cm ( преди 14 години )
    разликата идва от охлюва ***!
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Веселяк ( преди 14 години )
    представянето на двгателя има ПОНИСЪК въртящ момент.Що за технически неграмотен трябва да си, за да го напишеш това?Виждам, че съм направил фройдистка грешка с "обем" в долния пост.Е да кажа на АМ "обем ти и експертите, обем ти и статиите"
  • #8
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Веселяк ( преди 14 години )
    Защо им се връзвате на аутомедиа? Всички данни които са дали в статията - въртящ момент, разход, всичко, са данни на 1,4Т но 120 коня.Кой *** е превел не ми е ясно.Само вижте това:Мощността му е 105 к.с. (77 kW), а максималният въртящ момент 206 Nm.И в края на статията:1.4 16v MultiAir има също мощност от 77 kW, но максималният въртящ момент е 130 NmИ как става това според гениите от АМ?Еднаква мощност на еднакви по *** двигатели, а този, който е с технология подобряваща
  • #7
    4 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    6.4 разход за нещастните 105 коня..!!!... много бре!В кой век живеят келявите италианци?Пак не са в час.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Много е хубава колата, а интериора е уникален с изключение на волана... прилича на взет от стар автобус... ако го стегнат малко и го направят с три спици и малка част по средата ще стане супер!