IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новата Mazda Demio 13-SKYACTIV

Mazda показа модернизираната версия на малкия си модел Demio в Япония.

Новата Mazda Demio 13-SKYACTIV
Голямата новина при обновения модел 2012 Demio, (познат в Европа като Mazda2), е изцяло новият вариант „13-SKYACTIV”, който е с набор от технологии намаляващи разхода на гориво и с двигател SKYACTIV-G 1.3.
 
 
Това е бензинов двигател с обем 1.3 литра с директно впръскване на горивото. Двигателят има 4 цилиндъра и се характеризира с рекордно висока компресия – 14:1. Максималната му мощност е 84 к.с. при 5400 о, б/мин, а максималният му въртящ момент е 112 Nm при 4000 об/мин.
 
 
Двигателят се комбинира с трансмисия CVT (Continuously Variable Transmission). Според японските производители средният разход на гориво на двигателя е 3.33 л на 100 км.
 
 
Mazda Demio 13-SKYACTIV e с ново поколение на системата i-stop (start & stop) и редица подобрения в аеродинамиката на каросерията. Колата е и с новата система i-DM която следи движението на волана, педалите на газта и спирачката, скоростта на колата и информира водача за неговите способности.
 
 
При всяко пътуване се съставя рейтинг от оценки, който поставя водача в три равнища, според уменията му. Ако постепенно се придвижват от по-ниската към по-висока степен, водачите подобряват уменията си. Наред с високите технологии, модел 2012 на Mazda Demios е с ново окачване и нови седалки.
 
 
Продажбите в Япония започват от този месец. Цената започва от 1 149 000 йени (около 28 000 лева).
 
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ludian ( преди 14 години )
    добре,ама защо не е с skyactive скоростна кутия?
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Маздьо ( преди 14 години )
    Виж кво дъртьо,прав си,ама май си седнал.Наистина Мазда имат финансови затруднения през 60-те заради големите инвестиции в разработките и усъвършенстването на Ванкеловият двигател,чийто патент те откупуват и имат право само те да произвеждат.Решават да продадат част от акцийте си,но не контролен пакет.Та поради това малко преекспонираш ролята на Форд.Който ще да е бил все тая.Условията са били да останат независими,били са и дано винаги да останат такива.Много ме кефят честно казано.Сравнително малка компания са,но успяват да оцелеят сред морето от акули.Дори нещо повече-показват им как се правят нещата,бият ги по качестви и много често по нови технологии и хитри решения.Едно от последното е тяхната уникална и най-бърза Старт-Стоп система.Абе уникални са,каквото и да говорим.Вършат си работата хората качествено и усърдно без много да парадират.Би било полезно повечето сегашни компании поне малко да прихванат от това и да не гледат на клиента,като торба с пари.При Мазда клиента е на първо място.Изключвам естествено родната действителност,която опорочава и най-благородната идея.
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Дъртия ( преди 14 години )
    Мазда се нарежда до марки като: Хонда, БМВ и Мерцедес. Почти не останаха такива независими марки, които хем да не са собственост на някой друг и да продават същите ***, но под друга марка, хем да не са хищни и да не се опитват да правят империя с *** си, вместо да правят КОЛИ.
  • #7
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Дъртия ( преди 14 години )
    Нека пофантазираме какво би била Мазда "без задушаващата прегръдка на Форд":1. Китайска;2. Да е част от VAG и Мазда 2 да е Поло;3. Да е собственост на Тойота и Мазда 2 да е стария Ярис;4. Да я няма.Мазда е една от любимите ми марки, но много се дразня на хора които с безкрайното си невежество се впускат да дращат простотии. Макар и Форд да притежаваше част от Мазда, Мазда винаги е имала автономия. Форд помогнаха на Мазда да останат независим произведител.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 14 години )
    e tva kolata da me ocenqva kak karam e sme6no...sledva6tata mazda 6e q vzema za jenata specialno s taq extra...dano se nau4i nai-posle!!! ina4e...skyactive rulez! samo taka!
  • #5
    11 rate up comment 12 rate down comment
    eddie ( преди 14 години )
    Prilicha na Peugeot206
  • #4
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Нисанчо ( преди 14 години )
    Личи си, че от Мазда са работили сериозно над Демио-то. Изглежда много добре, пък и техническите данни, вкл. и разхода на гориво също заслужават вмимание.
  • #3
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Те Форд копираха Мазда 2 след като стана автомобил на годината и пуснаха Фиеста,която така или иначе си остана едно калпаво копие на оригинала.Какво да ги правиш,за толкова години Мазда не ги научи как се правят коли.Ама те пък що ли да се мъчат.Купуват двигатели от едни,платформи от други,откраднат от тук и там по нещо и хоп изкарат "нов"модел.Еми не става то така.Всички класации и тестове доказват,че са посредствена фирма,както и повечето потребители.
  • #2
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Супер!Ето какво могат Мазда,без задушаващата прегръдка на Форд.
  • #1
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Мазда 2 ( преди 14 години )
    Прекрасен градски автомобил,един от най-добрите,да не кажа най-добрият в класа си.Карах предният модел,който беше станал кола на годината и съм просто очарован.А този по-новият си представям какво ще е,и с такъв разход направо избива рибата.Евала на Мазда!