IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford: 3 цилиндъра за B-Max

От Ford потвърдиха, че новият им малък MPV модел B-Max ще бъде първият, който ще получи нов мини двигател.

Ford: 3 цилиндъра за B-Max
Това ще е 1.0 с три цилиндъра от семейство Ecoboost. Според специалистите от Ford, двигателят предоставя същата динамика като четирицилиндров агрегат, но средният разход на гориво е значително по-нисък.
 
 
Двигателят е разработен в развойния център на Ford Dunton Technical Centre в Англия и постепенно ще започне да се монтира на всички по-малки модели на Ford, като Ka и Fiesta.
 
„Досега никой не е правил подобен двигател с три цилиндъра. Това е един от най-високотехнологичните и ефективни двигатели които някога сме проектирали“, казва шефът на отдела за двигатели във Ford, Джо Бакаж.
 
Според него при новия двигател е подобрена термичната ефективност и е намалено триенето при вътрешните части, особено когато двигателят не е загрял.
 
Във Ford разработват и нова трансмисия e-CVT, разработена специално за хибридните модели.
 
0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Fiat MultiAir ( преди 14 години )
    Е Фиат MultiAir, преди колко години спечели наградата за двигател на годината с трицилиндровия мотор на фиат 500? "Досега никой не е правил подобен двигател с три цилиндъра." ???
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Запняли несъразмерни шарани са глупавите тенекии на ФВ груп.
  • #7
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Доколкото знам, ще има различни версии в диапазона.." и от къде го знаеш това,бе мамаул селски?Шефовете на Форд първо на теб ли се обаждат. :) нещо се размириса на казанлъшко и ***...
  • #6
    7 rate up comment 5 rate down comment
    FORD MOTOR SPORT ( преди 14 години )
    mogo prakti4en avtomobil i dvigatelite 6te sa snosni
  • #5
    10 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Доколкото знам, ще има различни версии в диапазона 90-120 к.с., а средният разход трябва да започва с 4.Пробвал съм 1.6 Ecoboost (в С-МАХ) и мога да кажа, че това е един от най-модерните двигатели на пазара изобщо. Изключително гъвкав, безобразно тих (по-точно безшумен), шофира се с голяма лекота, поема от всякакви обороти, разботи с охота дори малко над 1000 об., тегли много сериозно в средния и високия диапазон.Ако и 1-литровия има подобни харакеристики при по-нисък разход - евала.
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    А до долния анонимен... да, това на снимката не се харесва на всички, но е практично, без средна колона и плъзгащи се задни врати. Това е автомобил за по-бедни семейства, а тия автомобили никога не са били красиви. Освен това е и концепткар. Серийният може би ще има промени. Но няма значение. Важни са качествата, които предлага тоя малък, семеен ван. Лично аз бих си го купил и с тая форма, която съм сигурен, че на живо изглежда много добре. Съдя по последните модели на Форд.
  • #3
    1 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Ами отдавна се говори за 80-130 к.с. Вероятно няма да е по-малко от подобния 4 цилиндров турбомотор на Фолксваген с 85 к.с. Лично аз съжалявам, че тия двигатели закъсняха и сега се налага да купувам автомобил с обикновен 1.4 литров мотор. В плановете ми бяха тия мотори, но нещо събитията за мен се развиха бързо, а за Форд много бавно.
  • #2
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    За двигателя нищо конкретно не се споменава освен,че е 1.0 и 3 цилиндъра.Докато не се разбере нищо не може да се коментира.Това на снимката обаче е супер грозно и несъразмерно.С голямата радиаторна решетка е като зяпнал шаран.
  • #1
    13 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Поздравления за Форд. Интересно ще бъде да разкрият параметрите на двигателя, разход на гориво, динамика.