IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Jaguar E-Type на 50 години

Британската фирма Eagle е специалист по реставриране на автомобили от модел Jaguar E-Type.

Jaguar E-Type на 50 години
През тази година колата „икона” за британците чества своята 50-та годишнина. По този повод от Eagle пускат един уникален автомобил, наречен Eagle Speedster, roadster комбиниращ красотата на класическия E-Type с технологичните възможности на фирмата.
 
 
Автомобилът е предназначен за американския колекционер Рик Веладж. Дизайнерът на Eagle, Пол Брейс, създава колата от една скица, която е харесана много от Велаж. Останалото са много пари, умения и ентусиазъм.
 
 
Всичко в уникалния E-Type Speedster е създадено по поръчка. Каросерията е изцяло от алуминий, двигателят е разработен от фирмата редови с 6 цилиндъра и обем 4.7 литра с максимален въртящ момент 460 Nm, (мощността не е посочена), като се комбинира с механична трансмисия с 6 степени.
 
 
Теглото на уникалния автомобил е 1100 кг. От Eagle подобряват окачването, което вече е по-спортно и увеличават следата на автомобила. В интериора таблото е изцяло от класическия E-Type, с алуминиеви елементи и кожени седалки.
 
 
0 от 500
  • #3
    4 rate up comment 50 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Дисагите са му задните калници - ей ги кви са напращели. Баси фарума
  • #2
    2 rate up comment 50 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Прав си KLASIKA,колата действително прилича на фалос или както в наше село му викаме ***.Само не виждам на тоя *** къде са му дисагите?Но явно и така се харесва на жените и на мъжете преминали на левия бряг.:)
  • #1
    55 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    Как сте?:)днес е мача и квалификацията от Ф-1 :)Това е смесица на снимката между двата легендарни модела на Ягуар:JAGUAR XKSS И JAGUAR E TYPE!Така отпразнуват юбилея си и такава е историята:Ягуар имали много противоречив по форма модел с огромен и тежък 6 цил.двигател и малко трудно го възприели,но поради безбройните си успехи на пистата и по състезания,и с зашеметителния си летящ и неудържим старт,не след дълго си изградил имидж на култов за фирмата модел!:http://***.carstyling.ru/resources/classic/large/57Jaguar_XKSS_1.jpgИнтереса към Ягуар се повишил неимоверно,но Ягуар нямали шосеенболид и изоставали от конглокенцията която от всички извести марки и модели пуснали серийнибегачки Шефовете изпаднали в паника,защото нямали двигател за серийна кола,а 6 цил.на "XKSS" бил като динозавър и много тежък!!!Тогава се обърнали като удавници за дламка към специалиста по аеродинамика Малкъм Сейром и той се нагърбил с непосилната задача от мисията невъзможнада на направи конглокент на Европейските серийни спортисти!Той нямал друготесто и глиназатова взел "XKSS",преработил го на носеща конструкция типмонококс тръбни подрамена отпред и отдзад на които монтирали динозавъраи окачването.Направил и окачването независимо и така колата станала с тези изменения колатаолекналанеимоверно и теглото на двигателя вече не бил фактор!Загладил,снижил и удължил с много любов "XKSS",като неговата муза била жена му,която присъствала в продължение на месеце в създаването на шедъовъра,не спала ,не говорела и отслабнала ,но стояла там безмълвна и подкрепяща мъжа си с любов!!!!Затова и творението било смес от много обстоятелства и не само разбило Европа,но и смаяло света с своята форма!Дори литературни критици и журналисти,естети и изкуствоведи,както и от 120 автомобилни списания го охарактеризирали като ерогенно нов прибор,възбуждащ и създаващ удоволствия!Женските организации го определили без свян като фалос,катофалистическиизящен шедъовър!!!От цял свят долитали нечувани и неочаквани отдзиви и така още на премиерата си,колата се превърнала в митолгизирано същество!Малкъм Сейром го позлатили,а поръчките засипали като цунами фирмата...!:) Така грозното пате се превърнало в красивия лебед!:http://***.hondosackett.com/Fernando/wiki/uploads/Main/JaguarETypeV12.jpgПриятен ден скъпи форумци!