Сега от MINI тестват двата автомобила - MINI Coupé и MINI Roadster, на северната обиколка на Нюрбургринг.

Маскировката на MINI Coupé е само в задната част на колата, като това скрива по-високия покрив и разположеното по-стръмно стъкло. Отворът за въздух в долната част на предната броня вече има хромирана лайсна по средата.

Тестваният MINI Roadster също е със скрита задна част. Двуместният автомобил ще е с ръчно управлявано сгъване и разпъване на мекия покрив, за да не се увеличи много теглото.

Двигателите ще бъдат същите, които видяхме при концепциите на тези модели. Бензинов турбодвигател с обем 1.6 литра от MINI John Cooper Works, с мощност 155 kW (211 k.с.) при 6000 об/мин. Максималният му въртящ момент е 260 Nm, като е на разположение от 1850 до 5700 об/мин.

Благодарение на функцията Overboost максималният въртящ момент може да бъде повишен за кратко с още 20 Nm.


0