Малкият „i" наистина принадлежи към автомобилите с високи технологии. Рамата му е изработена от алуминиева сплав, нещо което не е характерно за малките модели, а по-скоро за луксозните лимузини. Японското техническо чудо има малък двигател задвижващ задните колела. Дължината му е 3400 мм, има две врати и достатъчно място за четирима пътници.
В предната част на каросерията е разположен само акумулатора, турбодвигателят заедно с четиристепенната автоматична скоростна кутия е отзад, под пода на багажника. Моторът е с обем 660 cm3, а мощността благодарение на турбото е доста висока - 64 к.с. Решението да се разположи отзад напомня за стария Fiat 500 или за стария Volkswagen бръмбар.
Това обаче подсигурява повече място за пътниците, макар че поведението на пътя се влошава, заради разположението на мотора. Малкото Mitsubishi "i" обаче има много висока цена, заради качествените материали използввани за направата и високите технологии. Малък автомобил с алуминиева рама опита да прави и Audi, А2 обаче неуспя и производството му беше спряно.
Дали японският вариант на малък високотехнологичен и скъп автомобил ще дойде в Европа, остава да видим. Mitsubishi „i" в числадължина x широчина x височина (mm)
3395 x 1475 x 1600
Брой на местата
4
двигател
турбо с 3 цилиндъра и 12V, обем
660 cm3
Скоростна кутия
4степенна автоматичнаá
макс. мощност kW/k.с.
47/64
Макс.въртящ момент (Nm)
94
Разход на гориво (l/100 km)
5,4

